• Anonym (DenStoraFrågan)

Kvinnor: Föredrar ni en hingst eller en oerfaren?

Hej tjejer. Det är ofta en diskussion här på forumet vad kvinnor tycker om sexuellt oerfarna män och många kvinnor är väldigt anti dessa och tycker att en vuxen man bör vara erfaren. Därför vill jag höra flera ärliga åsikter om detta.

Om vi har ett alternativ med två 30-åriga män där de är på samma nivå vad gäller utseende, charm och personlighet. Men den ena killen är oskuld och den andra har haft sex med ca 50 tjejer.

Vem skulle ni helst dejta av dessa två?

• Svar på tråden Kvinnor: Föredrar ni en hingst eller en oerfaren?
  • Anonym

Vill inte ha en 30-årig man oavsett erfarenhet.

• Anonym (Nina)

Jag hade valt oskulden. Alla dagar i veckan.

• Anonym (C)
    Anonym (Nina) skrev 2024-08-17 16:11:36 följande:

Jag hade valt oskulden. Alla dagar i veckan.

Hur tänker du nu?
  • Anonym (Nina)
    Anonym (C) skrev 2024-08-17 16:18:03 följande:
    Hur tänker du nu?
    Om en kille har legat med femtio tjejer har han varit en player och såna är jag inte intresserad av. Jag vill inte vara en i mängden av alla tjejer han haft. Jag vet inte om han skyddat sig ordentligt när han legat med alla dessa tjejer. Jag vet inte vilken relation han haft med dessa tjejer, om han bara hoppade från en tjej till en annan eller om han har en massa kraschade förhållanden bakom sig.

En kille som är oskuld vid trettio års ålder sticker ut. Om vi nu ponerar att han är lika charmig och snygg som en "populär" kille så gissar jag att han själv valt att inte ha sex pga religiösa skäl eller liknande. Det har jag stor respekt inför. Jag var inte trettio när jag hade sexdebut men jag var sist av alla mina tjejkompisar, just av religiösa skäl. Det ångrar jag inte en sekund.
  • Anonym (Anna)

Det spelar ärligt talat ingen roll, förutom att killen med 50 partners skulle få vänta medan jag HPV-vaccinerar mig. Jag har inte upplevt att personer med få sexpartners skulle vara sämre i sängen, utan det handlar mer om personkemi och huruvida man gillar samma saker tycker jag. Å andra sidan har jag nog aldrig haft sex med någon som haft 50 partners vad jag vet, så jag kanske har fel. 

• Anonym (Lajla S)

En mellanvarelse, men om jag va tvungen att välja mellan just dessa så de erfarna.  30 och oskuld hade varit total turnoff.   Rynkar på näsan

• Anonym (Nn)

Tröttsam fråga med nyanslösa, svartvita svarsalternativ.

Ingetdera. Attraheras varken av bockar eller incels.

• Anonym (Aldrig frågat)

Eftersom jag aldrig frågat någon om deras sexuella historia så är det inget jag bryr mig om och därmed inte en del av ekvationen i vem jag skulle ha valt om jag varit singel och ute efter någon som var 30.

• Anonym (Kvinna 40)

nu är ju grejen att du behöver inte vara bättre i sängen för att du haft många sexpartners. har du däremot haft ett par långa förhållanden så är de oftast bättre.

en 29 årig oskuld jag träffade i vintras blev ett vilddjur efter lite träning och förbättrat självförtroende 

• Överste Senap
    Anonym (Nn) skrev 2024-08-17 17:26:44 följande:

Tröttsam fråga med nyanslösa, svartvita svarsalternativ.

Ingetdera. Attraheras varken av bockar eller incels.

Du utgår från att en oskuld alltid är incel?
Svar på tråden Kvinnor: Föredrar ni en hingst eller en oerfaren?