Inlägg från: Anonym (Hejhej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hejhej)

Gravid eller spökstreck?

Har köpt apoteas egna gravtest och får svaga streck, men tror det är spökstreck? Svårt att tro jag är gravid då jag har pcos och vi försökte få barn i 5år innan vi fick hjälp med ivf. Så högst osannolikt. 
    vet inte hur ett spökstreck ser ut, vad tror ni?

• Svar på tråden Gravid eller spökstreck?
  • Anonym (Hejhej)
    Anonym (X) skrev 2024-08-14 13:47:51 följande:

Grattis!
    Det ser ut som ett svagt färgat streck, vilket betyder positivt. Men för säkerhets skull ta om ett test om någon dag 😊

Tack! Kommer testa på ☺️
  • Anonym (Hejhej)
    rosbusken skrev 2024-08-14 21:35:11 följande:

Skulle också säga att det är ett positivt test. Hcg fördubblas varannan dag så testa imorn eller övermorgon igen.

Får testa i morgon igen. Känns så osannolikt då jag har pcos samt att det tog fem år och två ivfer för att lyckas få vår son ☺️
    har dock tagit tre tester som visar samma, känns Inte som att alla skulle ge ett spökstreck?🙈
  • Anonym (Hejhej)
    rosbusken skrev 2024-08-14 22:14:19 följande:
    Nej det låter ju inte troligt med fel på 3 tester. Ta ett digitalt test nästa gång kanske?
    Har inga digitala men får införskaffa snarast!😊
  • Anonym (Hejhej)
    rosbusken skrev 2024-08-14 22:28:44 följande:
    Återkom gärna om hur det går 😊 Jag är själv i snarlik båt. Gravsymtom i flera veckor och gått över 6 dagar. Negativa test än så länge men äl och bim kan vara förflyttade pga slutade nyss med p-stav.
    Absolut! Åh spännande, uppdatera mig ☺️ 
    har också symtom, molvärk delux, illamående till och från men vet inte om det är inbillning och att det bara är mensen som är påväg 🙈 
  • Anonym (Hejhej)

Morgonen test, ingen större skillnad. beställt ett digitalt nu, hoppas det kommer i morgon 🙈
  • Anonym (Hejhej)
    rosbusken skrev 2024-08-15 12:47:03 följande:
    Det är ju starkare ändå helt klart 😊 När har du BIM?
    Jag ska testa i helgen. Har inte mycket symtom idag dock så blir nervös...
    Jag har sjukt oregelbunden mens, allt från från 32-41 dagar och jag är på dag 38 idag. Hittade ju dock ägglossningen för 21 dagar sedan (negativt äl test dagen efter så tror det släppte då) och mensen brukar ju i regel komma 14-16 dagar efter ägglossning 🙈
    förstår din nervositet, är det efterlängtat? 
  • Anonym (Hejhej)
    rosbusken skrev 2024-08-15 12:47:03 följande:
    Det är ju starkare ändå helt klart 😊 När har du BIM?
    Jag ska testa i helgen. Har inte mycket symtom idag dock så blir nervös...
    Inget spökstreck 🙈
Svar på tråden Gravid eller spökstreck?