• Tukt

Normalt att ens ex har nyckel hem till sig?

Vad spelar det för roll om något är "normalt"? Det viktiga är hur en själv känner.
    I det här fallet gäller det ju inte ens sin/din egna lägenhet, varför det heller har speciellt mycket med dig att göra.
    Men att sprida nycklar och ha reserver har såklart vissa fördelar. Känner man obehag för det kan man ersätta dörrlåset med ett digitalt sådant, så har man mer koll på vem som kommer och går.

• Tukt
    Anonym (Normalt?) skrev 2024-08-14 11:40:48 följande:
    Jag bara undrar. Jag är i stort sett helt ensam med mina barn så har inget att förhålla mig till. Jag har inte pratat med min kille om det, ville veta vad ni tycker och tänker. Nu tror jag inte det blir något problem då de typ inte har någon kontakt förutom när det gäller hämtning/lämning och om det är något annat speciellt.
    Okej. Jag skulle ändå vilja rekommendera byte till ett digitalt kodlås. Det är ett av mitt livs bästa investeringar . Att alltid kunna veta att barnen kommer in och samtidigt ha koll på när de kommer och går. Inga bortslarvade nycklar eller utryckningar för att släppa in dom.
Svar på tråden Normalt att ens ex har nyckel hem till sig?