Hur ska jag tolka?
Min dotter sa A! A!Da! Da! Medan hon pekade på sin pappas sovrummet när jag försökte för upp suppositorier vid behov, hur ska jag tolka detta, frågade min kompis mig.
Min dotter sa A! A!Da! Da! Medan hon pekade på sin pappas sovrummet när jag försökte för upp suppositorier vid behov, hur ska jag tolka detta, frågade min kompis mig.
INGENTING.
Vad?.???
Det är inget konstigt att man diskuterar med andra. Alltså mamman misstänker något kanske, A!a! Da!da! Som jag förstår att barnet var rädd och vill berätta något, jag vet det svårt att tänka på.
Det är inget konstigt att man diskuterar med andra. Alltså mamman misstänker något kanske, A!a! Da!da! Som jag förstår att barnet var rädd och vill berätta något, jag vet det svårt att tänka på.
Som att barnet ville lägga sig i sovrummet och sova eftersom hen mådde dåligt/hade feber och fick febernedsättande.
Alternativt att hen tyckte det gjorde ont och ville gå in i ett annat rum istället för att vara kvar där.
Men det mamman undrar är väl om det kan vara så att pappan förgripit sig på barnet. Varför frågar hon det?
har pappan ett känt våldsamt beteende?
Ja, ibland blir barnet jätterädd av sin pappa och mamman misstänker att pappan skrämmer barnet eller misshandel