Inlägg från: Anonym (Kr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kr)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Anonym (Tjorven) skrev 2024-08-17 23:35:13 följande:
    Där har du fel för den här Tjorven rör på sig rätt så ofta 
    Gör ju ingen skillnad ändå eftersom du fortfarande ser ut som en tjorv.
  • Anonym (Kr)
    Anonym (Tjorven) skrev 2024-08-19 06:02:27 följande:
    Jag har inte en samma kroppsform som Tjorven fast jag har en hund som heter Båtsman 
    Säkert Drömmer
  • Anonym (Kr)
    Anonym (Tjorven) skrev 2024-08-20 20:17:08 följande:
    Det är säkert att jag är smalare och har en Chihuahua som heter Båtsman 
    Eller hur. 
  • Anonym (Kr)
    Anonym (Tjorven) skrev 2024-08-21 18:03:52 följande:
    Det är 100% sant 🐕
    Tror jag inte på. Som sagt. 
  • Anonym (Kr)

Så du var på torget idag. Vad gjorde du på därnere förresten? Du vet väl att systemet ligger på andra våningen?

• Anonym (Kr)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-08-27 16:09:05 följande:
    ??
    Det var inte riktat till dig.
  • Anonym (Kr)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-08-27 18:02:00 följande:
    Det är svårt att veta vem det är riktat till när du inte citerar 
    Det är därför jag är inte citerar. Hade det varit till dig så hade jag naturligtvis gjort det tydligt genom att citera eller tilltalat dig vid ditt nick.
  • Anonym (Kr)

Gjort sommarens sista drinkar på cider, citronsaft och en skvätt jasminsyrup. Gott, syrligt och somrigt smakade de.

Ska motionera lite härinne nu och sen ta en dusch. Kan behövas efter en hel dag i denna ökenvärme. 

• Anonym (Kr)

Var på torget förut och lyssnade på Göteborgs symfoniker som spelade lite Mozart för oss förbipasserande. Kändes mäktigt att höra dessa klassiska kompositioner live och helt gratis dessutom. Tack för detta! 

Senare idag så ska jag ut med modern och hennes väninna till en liten bar nere vid hamnen.

Blir nog trevligt med en Blue Hawaii, aldrig testat den drinken förut. Hoppas man inte blir seg och lite lätt vimmelkantig som vid senaste besöket. Inte van vid alkoholhaltiga drycker.

• Anonym (Kr)
    Anonym (Micke gullefjun) skrev 2024-09-04 19:55:41 följande:

Spänt alla mina ringmuskler till bristningsgränsen. Tur att ingen ser mina knipövningar. Har gått omkring med ett härligt pepsodentsmile hela dagen. Det gäller att fjäska in sig ordentligt från början. Visar alltid ett glatt humör och ett stort leende. Jag tror att alla gillar mig nu. Om de inte gör det så får de faktiskt skylla sig själva. 

Lägg ner dina tröttsamma tramstexter. Ingen här som roas av ditt fjanteri mer än du själv. Du är enbart pinsam och patetisk.
  • Anonym (Kr)
    Anonym (Micke gullefjun) skrev 2024-09-04 21:23:44 följande:
    Men usch! Det där var lite väl hårt och elakt sagt. Ärligt talat så ser jag inget roande i dina texter heller men jag har inget behov av att trycka ner dig för det. Det är ju fritt fram att avstå läsa texter om du blir provocerad. 
    Skillnaden är att jag är seriös och behandlar forumet med respekt. Detta gör inte du med ditt osmakliga tramsande. Då får du också räkna med kritik. 
  • Anonym (Kr)
    Anonym (Micke gullefjun) skrev 2024-09-04 21:39:27 följande:
    Men smaken är som baken delad. Alla tycker olika om allt. Det gäller även vad och hur man skriver och formulerar sig. Jag älskar att gå i kvinnokläder men vet att det provocerar mångas smaklökar. Är det en av anledningarna till att du hoppar på mig? Du gillar inte transvestiter? Kanske är det så att du vill förbjuda allt som provocerar DIG?
    Nej. Jag kritiserar dig för att du skriver en massa oseriöst, osmakligt skit och detta är det ingen härinne som uppskattar. 

Att du är transvestit kunde jag inte bry mig mindre om. Skyll på det du.
  • Anonym (Kr)
    Anonym (Micke gullefjun) skrev 2024-09-04 22:28:58 följande:
    Men ska du hoppa på alla som inte följer dina skrivregler gällande god smak på forumet? Ska du diktera vad man får tycka tänka och hur detta ska formuleras? Alla ska kanske skicka sina texter till dig först så att du får censurera bort det du tycker är oseriöst osmakligt skit? Jag hoppas att du förstår hur tråkigt forumet skulle bli när endast din måttstock för god smak blir tillåten. Det glädjer mig iallafall att du inte retar dig på transvestiter. 
    Handlar inte om mina regler utan om vad folk tycker i allmänhet. Du skriver vulgära saker på ett forum där det inte passar sig. Varför håller du på så? Du skämmer ut dig och är bara tröttsam. 
  • Anonym (Kr)
    Anonym (Micke gullefjun) skrev 2024-09-05 07:12:59 följande:

Idag har jag bestämt mig för att inte låta Kr provocera. Istället provar jag mitt nya röda läppstift. När jag långsamt drar det över min största ringmuskel munnen så tänker jag på hur skönt det är att få vara sig själv. Jag passar verkligen i den här heta röda färgen. Eldigt värre. Puss!

Eller så kan du sluta vara vulgär? Ingen vill läsa om din ringmuskel.

Ska strax ge mig iväg och fira en släktings födelsedag.
  • Anonym (Kr)

Var på Flying Tiger förut och handlade lite Halloweengrejer till mina syskonbarn.

Är medveten om att högtiden kommer först om 1 ½ månad men gillar att vara ute i god tid, innan allt hunnit bli utsålt. 

• Anonym (Kr)

Just beställt en stor burk med Baileys fudge. Väldigt goda och blir lite billigare att köpa via nätet.

Ska dela dem med modern när jag hämtar upp dem om ett par dagar. Blir finfint det.

• Anonym (Kr)

Träffade modern förut. Lite lunch tillsammans framför skräpserien med glamour i titeln.

Ligger just nu i soffan och återhämtar mig lite efter ett kraftigt skrattanfall. Har varit trött och seg hela dagen och då får jag lättare till skratt av nån anledning. Flamsade hos mamma förut också vilket hon påpekade med en gång att "nu är du visst lite trött märker jag". 

Lite trist att man så sällan skrattar annars. Det känns ju bra i kroppen när man gör detta. En sorts njutning nästan.
    Sker nästan alltid bara när jag är trött och sovit för lite. Nån mer som har det likadant? Undrade bara vad detta kan bero på. Man skrattar åt de mest larviga, omogna saker likt ett barn. 

• Anonym (Kr)
    Eurydike skrev 2024-09-26 03:26:27 följande:
    Låter gott! Jag borde också beställa en 😋
    Gör det vetja! Om du inte testat denna fudge förut så var beredd på en krafig och mycket distinkt likörsmak. Men gillar man Baileys gräddlikör så gör man.

Härlig konsistens på fudgen också. Inte alls hård och tuggig likt de där stora fyrkantiga bitarna i lösgodiset utan mer mjuk, nästan smältande, i ens mun.  
  • Anonym (Kr)
    Eurydike skrev 2024-09-27 20:09:15 följande:
    Det låter verkligen som något jag skulle gilla! Ikväll blev det inte likörsmak, utan glass med smak av popcorn och brynt smör 😋 Det var också gott!
    Var det Sias glass? Den låter gooood Skrattande
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag