• Anonym (blomkrukan)

Är han seriös eller intresserad?

Hej,

Jag har de senaste månaderna träffat en svensk kille (dejtat) och vi har även haft aktivt sexliv där jag sovit över hos honom flera gånger men när jag frågar honom om han vill skaffa en relation så viftar han bort den frågan. Mitt mål med att dejta är att hitta en långsiktig relation så jag är inte en tjej som ligger runt. Efter det började jag dejta vidare då han inte var intresserad av något seriöst men samma period försökte han komma tillbaka igen och ville att jag skulle förlåta honom. Hans familj skickade också vänförfrågan till mig men jag blockade alla då jag är trött på hans på och av beteenden. Har jag gjort rätt? Han är 31 år och jag är 21 år. Jag tycker att han känns lite omogen för sin ålder då hans jämnåriga redan har partner och barn medan han hoppar från en dejt till en annan dejt.

• Svar på tråden Är han seriös eller intresserad?
  • Anonym (Lisa)

Ja du gjorde rätt. Skit i honom. han vill ha dig kvar för att få sex men kan inte binda sig 

• Anonym (blomkrukan)

Ja det är många i min omgivning som sagt det till mig. Jag hade lite skuldkänslor över att jag blockerade honom till en början men kanske bra att inte lägga ner energi på honom då han bara vill ha sex. 

Svar på tråden Är han seriös eller intresserad?