BF april 2025
Hej 😊
Kul med en sånhär grupp 😀 Hänger gärna med i en fb grupp längre fram om allt går vägen och det är officiellt. 😊
Jag plussade för några dagar sedan och BF är 10/4 eller 12/4 olika appar ger mig olika. Har använt NC och den säger 12/4 så det känns kanske mest troligt. 😊
Det är vårat första barn och vi började försöka i juni 2023. Blev gravida i augusti 2023 men fick MA som upptäcktes vid kub. 😔 Vi har därefter försökt men inte gett resultat förän nu.
Det känns overkligt och man vågar inte riktigt hoppas att det är sant eller att det ska gå vägen denna gång. Känns som jag ställer in mig på att det inte kommer gå för att inte må lika dåligt som sist.
Har inga symptom direkt mer än lite spända bröst och lite mer kissnödig. Vilket får mig att tro att nått är fel redan ni 😔
Ser att någon skrivit om tidigt ultraljud redan i vecka 8. Erbjuds det i visa regioner eller är det nått man betalar själv? Här är det inget förän kub i v13.
Jag är 36 och min sambo 35 och vi bor i Borlänge (tänkte om det är någon som bor nära så kanske man kan se framöver)
Jsg har endast berättat om graviditeten för min sambo och en nära vän. Blir troligtvis för en vän till inom kort men vi tänker försöka vänta att berätta för resterande familj och vänner till efter kub. 😊