69 år, måste jag vara en tant?
Du låter som min faster: )
Bara kör på och bry dig inte om vad andra tycker!
Du låter som min faster: )
Bara kör på och bry dig inte om vad andra tycker!
Fast att du inte är gråhårig tror jag inte ett smack på, möjligtvis för att du färgar håret då.
Den dagen mitt hår blir vitt så kommer jag vara superglad, är skitsnyggt ju!
Har man dagligen eller ofta gått i högklackat mellan säg 20 och 50 så är fötterna och lederna rätt illa åtgångna i många fall.
Jag fick ischias efter att ha gått mycket i klackar på bara några år. Andra jag känner har fått ont i vrister och fötter långt innan 50. Många, inkl. mig själv har trampat snett och stukat eller fått en spricka i fotleden pga högklackat, utan att vara äldre.
Det är inte normalt för kroppen att belastas på det sättet, fötterna bör behandlas med större respekt. Därför blir jag glad att se att kvinnor nuförtiden vanligen använder skor utan klack till vardags.
Ovan var tänkt att svara på Chatariiiinas inlägg angående slut på hög klack efter 50.
Svar på inlägg #34.
Jag tror att (Molly) menade att det kan uppfattas som att du talar ner dina vänner och deras intressen och är noga med att påtala att du urskiljer dig från dem.
Men vad vet jag?
Ts
Klart jag tror på dig! Som jag skrev i förra inlägget så trodde jag att du färgade håret och därmed inte sett några grå hårstrån. Ja, det förekommer faktiskt. Både att folk ljuger och säger att de inte färgar håret eller att de förnekar att något grått hårstrå någonsin gjort entré på huvudet. Det är inget att skämmas över. Förlåt att jag frågade om du tillhörde den kategorin.
För ja, jag trodde faktiskt att det var extremt ovanligt att inte ha gråa strån vid 70.
Nu har fler tråddeltagare motbevisat. Visst att det fortfarande är ovanligt men inte så ovanligt som jag kanske trodde.