69 år, måste jag vara en tant?
Ja man ska klä sig som man vill och jag föredrar ju en kvinna som klär sig lite fräckare för jag tycker inte det är så roligt när man klär sig äldre för att se äldre ut modernt och lite vågat ska det vara
Ja man ska klä sig som man vill och jag föredrar ju en kvinna som klär sig lite fräckare för jag tycker inte det är så roligt när man klär sig äldre för att se äldre ut modernt och lite vågat ska det vara
Nä man kan väl undra vad som är modernt vi har väll en förmåga att förknippa olika kläder till olika personer och åldrar att en 69 åring klär sig i kort kjol tillexempel tycker många inte så tillåtet men för min del så är det helt okej och kan vara snyggt
Tillägg: Nej, jag ser inte mig själv i ett skyltfönster! Där har jag inte hamnat. Men ni vet vad jag menar.
Jag trodde att man diskuterade hur man klär sig här på denna tråd......
Man får klä sig hur man vill det gör jag i allafall eller inte
Åldern tar ändock ut sin rätt vid 70. Ryggen kroknar och gången blir stel. Kanske säkrast med blus, kofta och längre klänningar. Helst ska man ju inte sticka ut i landet lagom.
Ja det lilla hår som man har kvar är ju lite grått och vad spelar det för roll
Jag har aldrig förstått varför kvinnor går i högklackade skor jag tycker inte det är snyggt eller sexigt fötterna ska vara nere på jorden tycker jag
Vad är det för fel på er kvinnor här bara prata skit om varandra det är ju så i alla trådar att det ballar ut inte många som håller sig till Ämnet i tråden
Ja alla är vi väl ovanliga eller inte beror på hur man ser det själv så anser jag att jag ovanlig med min klädsel men det går bra
Om du är äldre, vad gör du för att livet ska vara roligt?