Kvinnor som frivilligt valt bort partner och familj?
Man märker rätt tydligt vilka som har problem med detta, i tråden. Varför vet jag inte? Speciellt kvinnor som väljer denna livsstil. Och nej, alla är INTE crazy cat ladies eller barnlösa. Många är frivilligt barnfria. Barnlös används för människor som faktiskt vill ha barn. Man kan inte vara barnlös, om något inte fattas än. Ni behöver plugga termer och svenska.
Dessutom "väljer ensamheten ' Jag förstår att det svider för en del män. Men en del kvinnor trivs och mår bättre på egen hand. Dessutom att föda barn , bara för att föröka sig. Fungerar aldrig I längden. Det är ju inte därför man får barn. Jag tror män som ser så praktiskt på detta. Missar hela biten med att kärlek mellan två personer eller stark attraktion är helt avgörande. Om detta inte finns i grunden. Kommer det bli ett oerhört "fattigt" och icke överlevande relation I längden. Tänkt på barnen i detta med. Vi är dessutom redan överbefolkade. Kanske männen i Sverige måste skärpa sig. Det är trots allt kvinnan som väljer vem hon vill ha som pappa. Och som ska föda. Men kanske du som man får uppleva en teknik där ni själva kan föda, inom en framtid:) Hur det kommer se ut. Och bli för barnen är en annan fråga. Dessutom har vi alla rätt att välja våra egna liv. Även kvinnor. Även om en del män tror sig ha rätten att bestämma över deras.