Inlägg från: Anonym (Fattar0) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fattar0)

Vänder mig till er singelkvinnor!!

Anonym (Ja) skrev 2024-06-22 15:02:37 följande:
    Kanske för att deras anställda på golvet främst är under 25 år...? Fel på att dejta en manager, eller? Även om det råkar vara på donken.
    Det ska väl inte vara ett problem om man sköter de professionellt och lämnar jobb för jobb och privat för privat..

Mitt förra jobb var min chef gift med en anställd,  de gick hur bra som helst!!
  • Anonym (Fattar0)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-06-22 20:57:11 följande:
    Men va? Vad är det för fel på billackerare nu då? 

Det måste ju givetvis vara något annat än ditt yrke som gör dig oattraktiv för dejting. 

Själv vill jag ha en vettig man och det är fullständigt ovidkommande vad han har för yrke. Jag bär upp min eget liv och vill helt enkelt bara ha en man som vill ha mig för den jag är. Han ska behandla mig med respekt, älska sex och vilja ha just mig. 
    Ja vad kan de vara, kanske mitt starka ointresse att skaffa ett pass och ta en resa utomlands.. eller undviker gymmet? ingen aning..
  • Anonym (Fattar0)
    Anonym (Willma) skrev 2024-06-22 21:09:35 följande:

Alla reser inte utomlands. Alla går heller inte på gym. 

du har nog bara träffat fel sorts kvinnor

Ja då är de väl inte det då, spelar ingen roll just nu, i år tar jag en paus från all dejting.
  • Anonym (Fattar0)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-06-22 21:27:04 följande:
    Tja. Att aldrig vilja resa iväg med sin partner kan ju ses som lite märkligt. Men du kanske gillar att fjällvandra, ha en sommarstuga eller att road-trippa inom Sverige? 

Gymmet är nog bara skit ändå. Betala en tusing i månaden för att stå och lyfta obegripliga saker i en lokal tillsammans med andra människor. Bättre att jobba sig trött hemma. 🙂 
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 21:15:16 följande:
    Ja då är de väl inte det då, spelar ingen roll just nu, i år tar jag en paus från all dejting.
    Trist. Du lät ju ändå ganska intressant för mig 😃
    Men lycka till ett annat år! 
    Orsaken KAN vara att jag är en Gamer, (inte säker) dock inte så hårt att mitt jobb blir lidande, några helger sommarhalvåret tar man ju tältet med sig och fiskar lite grann.. Min stad jag bor i är på väg att dö misstänker jag, för de händer inget nytt och jag blir uttråkad efter 7 minuter.
  • Anonym (Fattar0)
    Anonym (Ml) skrev 2024-06-22 21:47:17 följande:
    Du kanske är något på spåren. Många kvinnor tycker att gamers är oattraktiv, mest för att det ofta hänger samman med att de prioriterar sitt spelande så otroligt högt. Det går ofta före socialt umgänge, andra fritidsintressen, resor etc. Och de lägger ofta otroligt mycket tid på spelande, mycket mer än vad kvinnan lägger på sina intressen, och kvinnan får stå för mer arbete i hemmet. Det är mina reflektioner över relationer där
    mannen spelar. 
    Skulle kunna tänka mig riktiga hardcore gamers är sådana.
  • Anonym (Fattar0)
    Anonym (F) skrev 2024-06-22 23:39:59 följande:
    De bortprioriterar även sin hygien och sin egen hälsa för spelandets skull. En del lever typ på jolt och chips för att de inte kan slita sig från spelskärmen och göra  tid åt nån riktig matlagning. Samma ointresse som de visar för att duscha. 

Överviktiga, svettstinkande, asociala gamers lockar nog bara till sig kvinnliga motsvarigheter, de få kvinnliga varianter som finns. 
    Åter mer siktat mot hardcore gamers som sitter bakom datorn även i +28 och sol ute sommartid.
  • Anonym (Fattar0)
    Anonym (F) skrev 2024-06-23 08:55:23 följande:
    Som om du skulle vara nåt mer attraktiv då. Gejmare är förvuxna barn som är för klena att möta den verkliga världen och därför behöver sin snuttefilt (som spelandet står för) ständigt invirad.  Baby
    Nu tycker jag att du är lite vrång!!

Jag är mer casual gamer, rör mig utomhus vid fint väder och jag vet hur man för sig i köket.
    Jag äter på grillen max en gång i månaden.
    Vad har du för intressen då som man kan klanka ner på då om du nu ser dig som högre värderad än övriga?
  • Anonym (Fattar0)
    Anonym (F) skrev 2024-06-23 09:08:09 följande:
    Flytta till Ankeborg då om du inte gillar mina svar.

Casual? Ja, säkert. Spelar bara lite på fritiden ibland va? När det finns några ögonblick att fylla i då och då. Fast då är man ingen gamer på riktigt. Det sociala och hygieniska handikappet kommer ju på köpet för gemene gejmare. Iallafall för pojkarna. 

Det där sista behöver knappast en ärevördad hygientekniker som du oroa dig över. Vi kommer aldrig att mötas ändå.
    Är du påverkad av alkohol?
    Förklara gärna för mig hur jag skulle kunna flytta till en stad som inte existerar?
    Delulu is not the solulu..

Sen när sa jag att jag var attraktiv då???!
  • Anonym (Fattar0)
    Anonym (F) skrev 2024-06-23 09:34:28 följande:
    Nej, det är du som har dåligt minne kring samma film du själv just citerade. 

Det har du kanske aldrig sagt då. Bra att du är uppriktig om ditt eget låga partnervärde. Alltid nåt.
    Citerar ingen film. korkhuvud
  • Anonym (Fattar0)
    Anonym (F) skrev 2024-06-23 09:38:11 följande:
    Jo, det gjorde du, blaskhjärna. 
    Vilken film då? Ingen jag har sett
  • Anonym (Fattar0)
    Anonym (F) skrev 2024-06-23 09:41:40 följande:
    "nu tycker jag du är lite vrång". Typ ett av de mest kända svenska filmcitaten i modern tid. Sluta spela dum nu. 
    Har bara hört den SER INTE SVENSKA FILMER.TÖNT.
  • Anonym (Fattar0)
    Anonym (F) skrev 2024-06-23 09:45:32 följande:
    Lönebidrag är inte heller attraktivt ska du veta din fjant.
    Jag går inte på Lönebidrag, sluta gissa dig fram till osanningar..
  • Anonym (Fattar0)
    Anonym (F) skrev 2024-06-23 09:47:36 följande:
    Inte Samhall heller för den delen. 
    Lägg av att gissa, du gör dig bara löjlig.
    Jag jobbar inte på Samhall..
  • Anonym (Fattar0)
    Anonym (F) skrev 2024-06-23 10:06:10 följande:
    Jag gissar så mycket jag vill. 

Sen om du redan vet med dig att du inte är attraktiv så tror jag inte att det spelar nån större roll vad du jobbar med faktiskt.
    Kvinnor vill ligga med en manlig kropp och inte ett yrke.
    Läs nu detta ordentligt Karen, Kevin eller vad fan nu dina jävla pronomen är.

HUR SKA JAG FLYTTA TILL ANKEBORG?

Har fortfarande inte fått veta hur jag ska gå tillväga?
  • Anonym (Fattar0)

Har fortfarande inte fått veta hur jag ens ska kunna gå till väga för att flytta till Ankeborg... 🤔🙄🤓

• Anonym (Fattar0)
    Anonym (F) skrev 2024-06-24 21:34:03 följande:
    Du är lika dryg själv så kasta på med dina stenar i glashus. Jag säger bara sanningen. Gejmers (åtminstone manliga sådana) är i regel tjockisar utan hygien och sociala färdigheter.

Och det yrkesval män väljer attraherar kvinnor på samma nivå. 
    Där är du "Karen"..

När får jag veta hur jag flyttar till Ankeborg? ( Du vet väl att den inte existerar?)
  • Anonym (Fattar0)
    Anonym (F) skrev 2024-06-24 22:35:06 följande:
    Jag säger bara som det är. Vill du inte läsa så behöver du inte heller svara.

Finns inga väderkvarnar, annat än i din förkrympta hjärnbark då. 

Bra att du slutar förstöra. Hej då re. 
    Oh, förkrympt hjärnbark??

Inte visste jag att du hade så jädra bra syn att du kan se de genom en datorskärm eller vad du nu sitter bakom. 
Svar på tråden Vänder mig till er singelkvinnor!!