Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Vänder mig till er singelkvinnor!!

Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 10:41:25 följande:.
    Själv som singel och billackerare känns det oftast som jag skulle vara Odejtbar..
    har då ännu inte lyckats landa en dejt på 2 år, men det är väl så idag.....
    Men va? Vad är det för fel på billackerare nu då? 

Det måste ju givetvis vara något annat än ditt yrke som gör dig oattraktiv för dejting. 

Själv vill jag ha en vettig man och det är fullständigt ovidkommande vad han har för yrke. Jag bär upp min eget liv och vill helt enkelt bara ha en man som vill ha mig för den jag är. Han ska behandla mig med respekt, älska sex och vilja ha just mig. 
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 21:04:08 följande:
    Ja vad kan de vara, kanske mitt starka ointresse att skaffa ett pass och ta en resa utomlands.. eller undviker gymmet? ingen aning..
    Tja. Att aldrig vilja resa iväg med sin partner kan ju ses som lite märkligt. Men du kanske gillar att fjällvandra, ha en sommarstuga eller att road-trippa inom Sverige? 

Gymmet är nog bara skit ändå. Betala en tusing i månaden för att stå och lyfta obegripliga saker i en lokal tillsammans med andra människor. Bättre att jobba sig trött hemma. 🙂 
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 21:15:16 följande:
    Ja då är de väl inte det då, spelar ingen roll just nu, i år tar jag en paus från all dejting.
    Trist. Du lät ju ändå ganska intressant för mig 😃
    Men lycka till ett annat år! 
Svar på tråden Vänder mig till er singelkvinnor!!