• Anonym (ragnhild)

    Sex i tält, Camping, hur gör ni?

    Hej!

    Campingsemester med barnen, stora fina tält och luftmadrasser.

    Hur får man till sexlivet, eller skippar ni det när ni är på camping?

    Tänker att det borde märkas om man har det. Vi har köpt tält med flera "sovrum" men det är ju bara en tunn tygbit mellan.

    Vi har inte ens satt upp tältet men i nuläget känns det absolut som ett neeeej, men undrar ändå om tips och trix 

    Mvh nya på campinglivet

  • Svar på tråden Sex i tält, Camping, hur gör ni?
  • Anonym (I nöd och lust)

    -Vet du hur igelkottar förökar sig?
    -??
    -Försiktigt, mycket försiktigt!

    Så får man göra när man tältar med folk man inte vill ska höra också.

  • AM35

    Jag tycker det kan va väldigt spännande att ha sex i tält, speciellt på camping alltså hörs det så gör det? Du/ni är inte dom enda där som har sex. Sen varför ska du bry dig om det är någon som hört, om några dagar är dom ett minne blott ändå. ☺️ gör det mysigt, ta lite på varandra känn in stämningen sen gasen i botten bara! 

  • Anonym (Jorå)

    Man får vara tyst och inte röra sig så mycket. Har gjort det i ett tremannatält och den tredje personen sov och märkte inget.

  • Anonym (C)

    Smyg iväg en bit och pippa mot några träd så att du får sol på stjärten! 

  • Anonym (Dår)
    AM35 skrev 2024-06-18 00:25:27 följande:

    Jag tycker det kan va väldigt spännande att ha sex i tält, speciellt på camping alltså hörs det så gör det? Du/ni är inte dom enda där som har sex. Sen varför ska du bry dig om det är någon som hört, om några dagar är dom ett minne blott ändå. ☺️ gör det mysigt, ta lite på varandra känn in stämningen sen gasen i botten bara! 


    Varför man ska bry sig om någon hör? Tja, för att barnen är med i tältet kanske.
  • Traildream

    Väldigt tyst helt enkelt. det kan också vara hett. Ett underbart knull i ett tält slutade med att min fru svalde all min sperma. Det har hon inte gjort tidigare så det var nog mest praktiskt men kändes otroligt hett för mig. 

  • Anonym (Utan)

    Vi väntar tills vi är hemma igen...

  • Anonym (mr r)

    Testa att ha en tyst kommunikation typ killa din partner i nacken vill du göra en sak och dra han i örat  betyder nåt annat. När han kommer måste han be om de. Mycket uppfriskande och kan bli en rolig stund Börja med att ge han oralsex tills han kommer, han får inte ge ifrån sig ett pip... :D Lycka till

  • Gaskarl

    Ursäkta.  Men måste folk har yips och råd om allt nuförtiden, hur gjorde folk innan intenet, Facebook och Familjeliv. Det är ynkligt att vanliga människor inte har en aning om någonting, kan inte ta sig för någonting utan att fråga.
    Använd era skallar, fundera, vad verkar vettigt om man vill knulla på camping, skrika? "Nä, då kanske man stör någon", "vara lite försiktiga,  ja, nu är vi något på spåren. Vi löser nog det här" ...

    Trevlig midsommar och lycka till i framtiden med era egna beslut.

  • Anonym (ragnhild)

    Hade vi inte haft barn så hade jag inte brytt mig, då är det bara lite spännande om någon hör eller går förbi liksom.

    Mest nyfiken på hur alla andra gör, vi är liksom varje-dag-mysare och vill gärna fortsätta på semestern 😊
    Barnen är rätt stora, så vi får nog utforska skogen.. eller köpa ett bättre tält 😆

Svar på tråden Sex i tält, Camping, hur gör ni?