Inlägg från: Anonym (The fallen madonna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (The fallen madonna)

Ni som svarar "elakt"...

Jag bjuder gärna på svar i runktrådar men klarar inte av hjälplöshet och mähämentalitet.

Ingen annan har till jobb att göra dig lycklig i en relation, det är bara du som kan fixa det genom att sätta gränser. 

Anonym (....) skrev 2024-06-15 12:41:07 följande:
    Vad brukar du svara folk med mähämentalitet då? ungefär?
    "Du borde ha lämnat detta för typ fyra år sen"

"Om du inte tycker om dig själv tillräckligt mycket så försök i alla fall tycka om dina barn så mycket att de kan slippa det här stolpskottet till bonusförälder."

Typ så.

Vill man kalla folk för efterblivna får man hålla sig på flash. Och om de faktiskt är det lär det inte hjälpa i vilket fall som helst. Skrattande
    Anonym (Triggar obehag) skrev 2024-06-15 14:02:15 följande:

Jag blir elak i sextrådar där män skriver saker i stil med "jag vill se min fru med en annan man" eller när kvinnor uppmuntrar sådant.

Jag har trauma efter att ha varit tillsammans med en sådan man, och det där triggar ett starkt obehag hos mig. Så då blir det gärna att jag går till "jävla cuck" "porrskadad" och annat och att jag tänker ännu värre saker. Sedan blir jag bannad i två dygn.

Jag försöker hålla mig borta men det är så att jag ser rött, och blir väldigt "borderlinigt" hatisk av sådant.

Men hur berörs du av vad andra gillar sexuellt? Det är väl ingen som tvingar dig att delta?

Lättare att scrolla vidare.
Svar på tråden Ni som svarar "elakt"...