• USA111

DRA ÅT HELVETE

Kan ens jävla boendestöd göra!!!! Jag flyttar ej till jävla sunk lägenhet i bosadskön

• Svar på tråden DRA ÅT HELVETE
  • USA111

Farsan köper en men jag bor fan inte själv. Suger. Hitta partner först.

• Anonym (?)

Varför tar man inte tag i sitt liv förrän det är för sent?

• Anonym (Kanske så illa tvungen?)
    USA111 skrev 2024-05-31 22:51:44 följande:

Det är gruppbostad jag behöver. Det mina föräldrar hjälper mig med måste nån hjälpa mig med sen

Vill du ha gruppbostad kanske du får söka dig runt ditt boendestöd och genom socialtjänsten eller psykiatrin få någon slags papper på att du inte klarar egen lägenhet utan är i behov av mer stöd.
  • Anonym (Lisa)
    USA111 skrev 2024-05-31 22:57:14 följande:

Farsan köper en men jag bor fan inte själv. Suger. Hitta partner först.

Varför kan du inte bo själv?

Tydligen så tycker dom att du mycket väl kan bo själv och inte behöver bo med en grupp.

Sen är det nog lättare att hitta en partner om man bor själv ett tag istället för med en grupp..Så se det positiva i det istället.. 
  • Anonym (SistaDagenPåVåren)

Hur gammal är du?

• Anonym (?)

Låter inte som om du ska bo varken själv eller med någon partner tycker jag.
    Du verkar totalt obalanserad och inte redo för eget boende.

• USA111
    Anonym (?) skrev 2024-05-31 22:57:24 följande:

Roligare bo i en grupp då får man sällskap

• Anonym (Lisa)
    USA111 skrev 2024-05-31 23:52:19 följande:

Kn ej sätt på örhängena själv

Ja men du klarar ju av att skriva inlägg på familjeliv i alla fall.. 

Klarar du av det så klarar du nog av mycket annat också..om du verkligen vill.
  • Anonym
    USA111 skrev 2024-06-01 01:41:05 följande:

Jag vill bo i usa punkt

Du vill också bli världsberömd. Du vill vara ihop med en världskändis vars rikedom inte har någon synlig gräns. Du ska till London med en sådan snart. Du anser att arbete suger och tycker att ett jobb ska vara som med kompisar i skolan. Du tror att farsan fixar ett lyxboende.

Såhär kommer det att bli:
    Inte en käft kommer att veta vem du är, förutom när du skriker i- eller pussar på telefonen och folk dömer ut dig såsom sepigt varande. Du kommer aldrig att få den minsta gnutta "glassighet" i ditt liv och de små småååå pengar som du drar  in kommer för hela ditt liv att behöva fördelas av någon annan.

Dina åsikter om hur det förhåller sig och hur det borde förhålla sig kommer aldrig att förändras. Du kommer att dö förbannad, oförstående.
  • Anonym
    USA111 skrev 2024-05-31 23:52:19 följande:

Kn ej sätt på örhängena själv

Nej, precis.
  • Anonym

För övrigt: Det finns FLERA privata hyresvärdar på din ort. Det är bara du som inte fattar det.

Svar på tråden DRA ÅT HELVETE