• Anonym (Kaffedraken)

    Bli bisexuell

    Jag har aldrig lyckats få ihop det med en kvinna. Är heterosexuell men börjar bli så desperat och tänker därför utvidga min sökrepertoar till att innefatta även feminina män. Jag tänker att det spelar ingen roll så länge jag blundar.

    Är det någon annan här inne som varit med om samma tillvägagångssätt? Hur var din första gång?

  • Svar på tråden Bli bisexuell
  • Anonym (M)

    Men vad fan, lägg ner med dina patetiska försök att låtsas vara Kaffedraken. 

  • Anonym (Den riktige)

    Ville bara säga att det inte är jag.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (M) skrev 2024-05-30 21:28:50 följande:

    Men vad fan, lägg ner med dina patetiska försök att låtsas vara Kaffedraken. 


    Vad menar du med det?
  • Anonym (M)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-30 21:34:39 följande:
    Vad menar du med det?
    Du vet mycket väl vad jag menar. Du är så usel på att imitera att du inte fattar det själv.
  • Anonym (Bontus)

    Hej Draken, tycker inte det är något du ska skämmas över. Det är en lyx att vara bisexuell och kunna välja. Mitt tips är att försöka hitta någon på Grindr, där finns både feminina och maskulina män som är intresserade.

  • Anonym (Draken)

    Inte jag som gjort tråden.

  • Ascendere

    Så i tråden finns just nu en som påstår sig vara Kaffedraken, samt två till som dels påstår sig vara Kaffedraken och dels påstår att TS inte är Kaffedraken. 

    Men on-topic, kör bara, det är sommar liksom. 

  • Anonym
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-30 21:19:29 följande:
    Bli bisexuell

    Jag har aldrig lyckats få ihop det med en kvinna. Är heterosexuell men börjar bli så desperat och tänker därför utvidga min sökrepertoar till att innefatta även feminina män. Jag tänker att det spelar ingen roll så länge jag blundar.

    Är det någon annan här inne som varit med om samma tillvägagångssätt? Hur var din första gång?


    Har det helt gått dig förbi att Kaffedraken redan samlat på sig ett gäng homoerotiska erfarenheter? Borde du inte kolla det innan du tror att du kommer på en sak att driva om?
  • Anonym (Draken)
    Anonym skrev 2024-05-31 08:37:54 följande:
    Har det helt gått dig förbi att Kaffedraken redan samlat på sig ett gäng homoerotiska erfarenheter? Borde du inte kolla det innan du tror att du kommer på en sak att driva om?
    Jag brukar också skriva att jag inte är desperat. Jag t o m tog det lugnt med en sexig 22-åring som hade stora bröst, då hade jag inte legat på 12 år. När hon 2 år senare ville ses och ligga så tackade jag nej. Låter det som nån som är desperat?
  • Överste Senap
    Anonym skrev 2024-05-31 08:37:54 följande:
    Har det helt gått dig förbi att Kaffedraken redan samlat på sig ett gäng homoerotiska erfarenheter? Borde du inte kolla det innan du tror att du kommer på en sak att driva om?
    TS har uppenbarligen noll koll på den riktiga Kaffedraken och är därför ganska lätt att genomskåda vilket en hel del verkar ha gjort , inte bara i denna tråd.
  • Anonym (Draken)
    Anonym skrev 2024-05-31 08:37:54 följande:
    Har det helt gått dig förbi att Kaffedraken redan samlat på sig ett gäng homoerotiska erfarenheter? Borde du inte kolla det innan du tror att du kommer på en sak att driva om?
    Ja, och jag är inte helt oerfaren med kvinnor. Hånglat med några st, lekt med deras bröst. Jag testade lite med män för längsen och är öppen för det igen, OM jag skulle träffa nån där det känns pirrigt. Annars så funkar fantasierna bra.
  • FiaLisannnN
    Anonym (Draken) skrev 2024-05-31 17:38:26 följande:
    Ja, och jag är inte helt oerfaren med kvinnor. Hånglat med några st, lekt med deras bröst. Jag testade lite med män för längsen och är öppen för det igen, OM jag skulle träffa nån där det känns pirrigt. Annars så funkar fantasierna bra.
    Dröjer nog inte länge förrän du våldtar och sedan mördar ditt offer. Därför det borde finnas utrymme i lag att spärra in uppenbara farliga personer i preventivt syfte.
Svar på tråden Bli bisexuell