• Anonym (Kaffedraken)

    Spana och kommentera på stranden

    Tycker ni kvinnor om att bli spanade på på stranden? Hade ni tyckt om att få sexiga kommentarer och kanske erbjudande om hjälp att få ryggen insmord med solkräm?

  • Svar på tråden Spana och kommentera på stranden
  • Anonym (M)

    Tvivlar på att detta är den verkliga KD. Idiotfråga vilket som.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det var väntat att personangreppen skulle komma.

  • Anonym (M)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-30 21:34:54 följande:

    Det var väntat att personangreppen skulle komma.


    Du borde bli avstängd för dina patetiska försök att låtsas vara Kaffedraken.
  • FiaLisannnN
    Anonym (M) skrev 2024-05-30 21:36:05 följande:
    Du borde bli avstängd för dina patetiska försök att låtsas vara Kaffedraken.
    Är ju en tvättäkta kaffedraken-tråd. Sluta försvara äcklet.
  • Anonym (Eva)

    Som tur är besöker jag bara naturiststränder dels för att jag trycker om att sola och bada naken men också för att naturiststränder mycket sällan är kommunala stränder med hundförbud. Två mycket lydiga och skyddshundstränade Rottweilers är det perfekt sällskapet om man vill slippa kontakt med ouppfostrade karlar på badstranden. Har som sagt inget problem med oönskade kontakter på badstränder och min förhoppning är att tjejer och kvinnor kan bada och sola ifred även på textilbad utan att behöva skyddshundar men tyvärr är min erfarenhet att det finns ett överflöd av män utan social begåvning både på naturiststränder och textilbad.

  • Anonym (Jörgen)

    Jag brukar ta med mig några väl kylda Coca Cola Light och Marlboro Light. Sedan snackar jag upp brudarna på stranden.
    "Hallå där snygging! Du ser törstig ut, vill du ha en Coca Cola?"

  • Anonym (L)
    FiaLisannnN skrev 2024-05-30 21:45:43 följande:
    Är ju en tvättäkta kaffedraken-tråd. Sluta försvara äcklet.
    Din nolla, han eller hon försöker efterapa Kaffedraken utan att vara det. Ja Kaffedraken är ett patetiskt äckel men det är även den eller som försöker utge sig från att vara honom. 
  • Anonym (Svärje 2024)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-30 21:04:14 följande:
    Spana och kommentera på stranden

    Tycker ni kvinnor om att bli spanade på på stranden? Hade ni tyckt om att få sexiga kommentarer och kanske erbjudande om hjälp att få ryggen insmord med solkräm?


    Vilken dum fråga. Tycker som man om att bli spanad på i herrbastun?

    Är du man eller kvinna på ställen där man spana och flirta förekommer och är tillätet typ naturbad där allt Är tillåtet .Hade frågan varit ok

    Du framställer dig verkligen som en man utan självförtroende och självinsinkt. 
Svar på tråden Spana och kommentera på stranden