• Pappa i sthlm

    Ser ni det här som någon form av sexuellt övergrepp?

    Min fru tycker nog att jag är lite väl mesig i sängen. Men det ligger inte naturligt för mig att vara dominant eller "ta för mig". Jag är lite mer inkännande och kanske försiktig av mig. Det är min natur. 
    Min fru är rätt sexuell av sig och jag vill ju också ha sex och fint tillsammans. 
    När vi älskar så tycker jag i stort att det är bra men jag vet ju att hon nog vill ha lite mer fart i sängen än vad som faller sig naturligt för mig.

    Jag är inte främmande för att försöka gå henne tillmötes inom rimliga gränser. 
    Jag har inget emot att ge henne oralsex och det är mer eller mindre regelbundet inslag i våra kärleksstunder. Hon tycker om att bli slickad men vill ofta att jag skall vara lite mer intensiv. Och där har vi samma problem igen. Jag slickar ganska försiktigt och lätt. Det känns bäst för mig. Ofta gör det henne rätt frustrerad för hon säger att det retar henne och bygger upp något som inte får sitt utlopp. Nu har det hänt några gånger att hon har tagit tag i mitt hår med båda händerna och formligen gnuggat mitt ansikte mot sitt underliv tills hon får en orgasm. Jag tycker att det är obehagligt och jag tycker inte om att få hennes hårda och sträva könshår som river och "sandpapprar" mitt ansikte. Jag har sagt det till henne några gånger men hon kan inte låta bli som det ser ut. Nu har det hänt några gånger trots att jag har bett henne låta bli att göra så. Hur ser ni på det här? Är det någon form av sexuellt övergrepp som hon gör mot mig?

  • Svar på tråden Ser ni det här som någon form av sexuellt övergrepp?
  • Anonym (Lisa)

    Ja.. Tänk dig om en kille gör samma sak, tar en tjej i håret och trycker ner hennes huvud och håller fast när hon suger.. Menar alltså om det inte är frivilligt , man kan ju gilla sånt också och då är det inte fel. 


    Jag har aldrig kommit av att bli slickad ens , hon får väl komma på nått annat sätt istället . Typ med vibrator eller händer. Det hon gör år absolut inte ok. 


     

  • Anonym (Hin håle)

    Självklart är det ett övergrepp 

  • Anonym (Gunnar 62 från Linköping)

    Jag tycker att det låter härligt, men gillar du det inte så skriker du det när hon kör igång. Vråla allt vad du kan, blir du inte hes har du misslyckats. Annars kan det vara svårt att tolka vad du egentligen vill.

  • Anonym (Oj)

    Slickar du för att det ska "kännas bäst för dig"? Eller slickar du för att tillfredsställa henne?

  • Gaskarl
    Anonym (Oj) skrev 2024-05-29 15:14:30 följande:

    Slickar du för att det ska "kännas bäst för dig"? Eller slickar du för att tillfredsställa henne?


    Precis min tanke också..Absolut att man ska gilla det man gör, men slickar, det gör man väl främst för att ge kvinnan njutning...."mmmmm, nu känns det skönt i tungan"
  • Anonym (Mr Bean)

    Ta det som en vana att börja med att raka henne så hon blir yberslät..gjorde det senast i måndags och var riktigt hett att glida runt med ansiktet utan friktion..

  • Ztiff2

    Du kanske ska låta henne ha en hingst i sängen och du kolla på 

Svar på tråden Ser ni det här som någon form av sexuellt övergrepp?