• MR AZ

    Bristen av uthållighet

    Lång fundering kort, vi är ett gift par i 40års åldern. Varit tillsammans i 20år. Tyvärr har jag oerhört svårt att hålla mig när vi har sex, har mer eller mindre alltid haft detta med min fru dock inte innan vår tid. Självklart löser vi det på andra sätt annars hade vi nog inte haft 20år och 4 barn bakom oss. Dock känner jag själv att jag lite berövar henne på njutningen av penetrationen då jag kommer väldigt fort och jag vet att det är något hon verkligen älskar. Som tex senast hann jag inte mer än att trycka in mig i henne och jag kom samtidigt som jag gled in i henne. Jag sa till henne att jag kommer nu och det enda jag hör henne säga är Nääää jag vill ha mer kuk!

    Sjukt tråkig sits även om hon säger att hon tycker om att jag tänder henne så mycket. Så mår man ju lite dåligt att man inte kan leverera mer där och då av det hon önskar mer än allt annat. 


    någon som varit med om samma och kanske några tips på bra lösningar? 


     


     

  • Svar på tråden Bristen av uthållighet
  • Anonym (fdPåJakt)

    Med övning kommer färdighet.

    Det finns enorma mängder information om detta ämne på nätet. Det är bara att googla. Prova t ex att googla på "start stopp metoden mot tidig utlösning". Du kan även köpa antingen kondomer eller salva på apoteket, vilket gör dig mindre känslig och hjälper dig att kunna hålla på längre.

    Jag hade liknande problem när jag var yngre, men tränade på det. Det hjälper verkligen. Jag hade sex med en älskarinna i 3,5 h... det ger verkligen resultat med övning (vi fick bägge träningsvärk efter den långa sessionen Skrattande).

Svar på tråden Bristen av uthållighet