Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

Israel folkmord

Så hemskt allt har blivit! Sverige har varit skonade från krig och nu måste våra politiker öppna sina munnar och lägga sig i det här också! Det hade inte skadat om politikerna försåg sig själva med munkavel för att förstå värdet av att vara diplomatisk!

Det är bara en tidsfråga innan Sverige har ett eget inbördeskrig för att våra politiker inte kan se vad som sker på hemmaplan.

Vad är det som händer med vänsterrörelsen egentligen? Vänsterrörelsen tillsammans med Greta Thunberg har tappat det helt! 

• Anonym (Anna)
    Anonym (Anti-extremist) skrev 2024-08-20 11:56:39 följande:

KillBill är den enda här som argumenterar med fakta. Alla andra, proisraeliska extremister, kommer endast med rena påhitt och flummigt pladder om judehat och antisemitism när det egentligen handlar om kritik mot folkmord och krigsbrott som Israel begår. 

I vanlig ordning svarar KillBill inte på någon fråga😂

Att ge källor innebär inte att Killbill ger svar på tal🤦?♀️
    Att ducka frågor och dela ut källor innebär  inte att Killbill far med livets sanningar. Att upprepa sanningar för sig själv för inte att KillBill blir pålitlig.

Det är något som fattas, det brukar vara 3 musketörer, vad har du gjort av den sista? Håller Arga Maggan på med något fuffens? 😂

Hojta till om du behöver hjälp! 
  • Anonym (Anna)
    KillBill skrev 2024-08-20 12:31:24 följande:
    Ja du "Anna", jag kan tänka mig att du känner dig helt Maktlös ...
    Jajjemensan!

Maktlös men inte....Ja, resten kan du redan. Jag ska inte följa dina fotspår  med en massa upprepningar.

Jag ser att du lyckats med att ducka frågor nu igen!
    Du går så långt att du anklagar med förtal... Mmmm har du och Putin något gemensamt?

Bra jobbat!
  • Anonym (Anna)
    AndreaBD skrev 2024-09-11 22:19:31 följande:
    Är det inte lite uppenbart vad du gör? Ställer in jättelånga rapporter som ingen kommer att läsa helt. OM man skulle läsa dem, så skulle man upptäcka att den inte stödjer mycket av det som du påstår. Högst några små detaljer. Men om någon skulle påpeka det, då kommer du att dra upp ett dussin andra grejer så att ingen ska hänga med. Du bara slösar alla andras tid med att försöka dölja att det är du som är extremisten.

Jag ser också det du ser.

Det du beskriver kallas för ; gish-galopp

Sök på ordet så besparar du dig tid och energi.
    Diskussionen tippar lätt över till att inte handla om just  sakfrågan. 

• Anonym (Anna)

Det är anmärkningsvärt att Palestina är viktig för vänstern. Är det för att det bor judar på andra sidan?

Är Afganistan och Irak inte lika intressant?

Vilka länder är viktiga för vänstern? Är det Ryssland, Nordkorea och Kina?

Svar på tråden Israel folkmord