nattuw skrev 2024-06-12 20:03:24 följande:
Det var inte den socialdemokratiska SD fixeringen som kommenterades.
Det jag skrev var: För att vara ett parti som inte har några heltidsanställa troll så lyckas S förvånansvärt bra med att fylla diverse forum med S propaganda.
Och med tanke på att allt från Aftonbladet till X (Twitter) är fullt med socialdemokratisk propaganda så är det ett uttalande som jag står fast vid.
Vidare skrev jag: Jag kallar sossepropaganda för sossepropaganda. Du vet när allt som S gör försvaras in absurdum samtidigt som allt som ses som ett hot mot S maktanspråk smutskastas.
Vilket jag också står fast vid eftersom en socialdemokrat alltid försvara allt som paritet gör och fördömer allt som ses som ett hot mot de socialdemokratiska maktanspråken.
SD verkar enligt din uppfattning behövs betala troll för att komma ut i debatten på sociala medier?
Sympatisörer med andra partier , eller S som du skriver, eller de som osympatiserar med SD behöver inte vara anställda och betalda troll?
Förstår jag dig rätt?
Själv kommenterade jag att dina inlägg inte visade att du förstått varför SDs bruna propaganda, hat och hotkampanjer och desinformation/ propaganda kritiseras.
Du verkar inte göra någon skillnad mellan detta och Aftonbladet och X och andra onämnda och okända ej uppgivna referenser.