Inlägg från: Anonym (T) |Visa alla inlägg
  • Anonym (T)

Vad tycker ni om SD:s Trollfabrik och desinformation

Padirac skrev 2024-05-15 20:22:36 följande:
    Du förstår ju inte humor
    "Höhö, jag byter ett E till Ä så det blir Svärje. Snälla likea mina inlägg nu så att dom tror att vi har humor Skrattande "

Det är din nivå. 
  • Anonym (T)
    Padirac skrev 2024-05-15 20:38:38 följande:
    svärje venner förstår ju inte humor Skål
    Inte din humor. För vi är inte fem år.. 
  • Anonym (T)
    Padirac skrev 2024-05-15 20:56:22 följande:
    Vem har jag hotat? Att komma med tomma påståenden som du bara hittat på, är inte direkt det normala människor ser som humor.. 
  • Anonym (T)
    Padirac skrev 2024-05-15 21:14:38 följande:
    Du har ju INGEN humor grabben
    Du pratar mycket, men har fortfarande kvar att visa ett enda tecken utav humor... ?
  • Anonym (T)
    Padirac skrev 2024-05-15 21:34:15 följande:

Tror du att du är på roliga timmen eller på nån finlandsbåt med fulla SDare?

Du har ju verkligen ingen humor alls.

Nej det hoppas jag inte att vi är iaf, för du är helt värdelös på detta. Ganska uppenbart att för alla nu att ni inte klarar av att meme:a...
  • Anonym (T)
    klyban skrev 2024-05-15 21:38:14 följande:
    Och du säger precis ingenting längre, och det är riktig humor!
    Ni klarar inte humor! 
  • Anonym (T)
    klyban skrev 2024-05-15 21:50:49 följande:

Vilken humor?
    Trolleri och desinformation?

Anonym (T) skrev 2024-05-15 21:41:19 följande:
    Nej det hoppas jag inte att vi är iaf, för du är helt värdelös på detta. Ganska uppenbart att för alla nu att ni inte klarar av att meme:a...

Säger den som blivit ägd av meme´s :lol:

Ja klyban. Vi förstår att du ej förstår..Det är riktig humor !
  • Anonym (T)
    Padirac skrev 2024-05-15 21:53:18 följande:
    Du behöver inte Nia mig, jag är bara en - och vem har sagt att jag skämtar?
    Jag räknade autisterna i rummet som försöker cirkel diskutera omkull mig, och där är ni ju två, och ni gör bort er och misslyckas rätt hårt.  
  • Anonym (T)
    Padirac skrev 2024-05-15 22:03:14 följande:
    En femåring kan räkna längre än till två.

Tydligen har en femåring mer humor,men rätt ska vara rätt. En femårings argumenationsmetod består ofta av att upprepa samma påstående om och om igen.

Ni klarar inte humor!
    Ni klarar inte humor!
    Ni klarar inte humor!
    Ni klarar inte humor!
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 21:42:45 följande:
    Ni klarar inte humor! 
    Och du en femåring som inte klarar av att hantera din egna konversation? Det där är min och klybans konversation... Sluta försöka dampa loss.. 
  • Anonym (T)
    Padirac skrev 2024-05-15 22:11:16 följande:
    Kom igen nu, vilket tråkigt inlägg, har du inte roligt eller

Jag replikerade enbart de inlägg där du replikerar på mina inlägg. 

Det är du som inte klarar av att hantera dina konversationer 
    Det är inte jag som springer runt och försöker hoppa mellan diskussionerna som en vindflöjel.. Din nivå av att försöka vara "upp i ansiktet" på mig visar mig att du försöker tysta mig igenom att höja rösten. 

Tror du nån är rädd för dig? 
  • Anonym (T)
    Padirac skrev 2024-05-15 22:26:47 följande:
    Det är du som hoppar mellan diskussionerna med mig och med andra i tråden.
    Nej, jag har svarat dig på inläggen som du har skrivit till mig. Och jag har svarat klyban på inläggen som han har skrivit till mig.

Du har hoppat mellan alla dom och försökt att skrika på mig nu med bilder i cirka 4-5 inlägg. Och du verkar tro att du har humor.. 
    Jag är inte ett dugg rädd för dig.. Jag tycker du ser jävligt svag ut just nu och verkar lika tragisk som patetisk.. 
  • Anonym (T)
    Padirac skrev 2024-05-15 22:39:38 följande:
    Att du tror att SDs har och hotkampanjer är roliga memes är det som är j*vla tragiskt och patetiskt, det är svagt att ta dem som 'humor' 
    Du... Det är ganska uppenbart att du inte har sett dem. För annars är du precis det jag sa här innan. Helt humor fri... Och har du tur kan du skylla på Autism....
  • Anonym (T)
    Padirac skrev 2024-05-15 22:52:49 följande:
    Att försvara SDs trollfabriks hat och hotkampanjer med att andra inte klarar humor! det är någonting sjukt i det. Mycket sjukt.
    Jag har inte försvarat några hotkampanjer.. Det var du som drog upp det från ingenstans trotts att det är inget som kalla fakta lyckats visa nu.. 

Här diskuterar vi kalla fakta för det är vad tråden handlar om.. Inte vad någon gjort som vi inte ens vet om det är SD.. 
  • Anonym (T)
    Padirac skrev 2024-05-15 23:08:37 följande:
    Samma sidor som kalla fakta tog upp som delar av SDs trollfabrik är kända sedan tidigare gräv.
    Spelar ingen roll. Fanns inget sånt i kalla fakta granskningen. Och du har inga bevis på att den som hotat nån är SD.. Du sitter och snackar rent skit.. 

Jag har aldrig försvarat någon hat eller hotkampanj mot någon. Det är bara du som påstår att jag har gjort något sånt från ingenstans.. Så är det någon som är sjuk så är det du.. 
  • Anonym (T)
    Padirac skrev 2024-05-16 06:37:56 följande:
    Så du säger och menar att SDs trollkontons hat och hotkampanjer inte är humor?
    Jag säger att du har inte sett något sånt i kalla fakta granskningen, där har du sett humor. 

Jag säger sen att du är sjuk, för du hittar på att jag stödjer att man ska skicka någon hot, och sen sitter och låtsas att det är en massa såna saker vi faktiskt pratar om.. 
  • Anonym (T)
    Anonym (Troll tider) skrev 2024-05-19 17:13:18 följande:
    Nu visar man åter sin enögdhet. Man blundar för andra partiers lösningar på samhällsproblem.
    Ni har absolut noll till inga lösningar på problemen. Ni har försökt i flera år med era lösningar men det hände ingenting..

Sekunden högerregeringen tog över efter valet, så började knarksamlingar hittas och människor spärras in... 

De som inte vill någon väl, det är enbart NI..

Men ni projicerar eran egen oförmåga på SD. 
  • Anonym (T)

26:23 in i videon..

Regerade på det här när jag såg det med..

1. Först förstår han inte att det första där är humor..
    2. Sen tycker han att kalashnikovs på gator är lite överdrift? Kanske inte kalashnikovs, men finns bilder på gängmedlemmar som springer runt med ryska scorpions.. 
    3. Han tycker det är desinformation att se skurt och åkesson åka runt i pansarvagn och skjuter..

Skulle jag medvetet bete mig lika fult som Hellerud gör i detta klipp. Så skulle jag påstå att det är desinformation som Hellerud sprider, för det är inte Åkesson som skjuter där i vagnen det är skurt...

Men ingen är så jävla fånig att bete sig så, utom ni och Hellerud...

Svar på tråden Vad tycker ni om SD:s Trollfabrik och desinformation