Inlägg från: Padirac |Visa alla inlägg
  • Padirac

Vad tycker ni om SD:s Trollfabrik och desinformation

Anonym (T) skrev 2024-05-15 21:41:19 följande:
    Nej det hoppas jag inte att vi är iaf, för du är helt värdelös på detta. Ganska uppenbart att för alla nu att ni inte klarar av att meme:a...
    Du behöver inte Nia mig, jag är bara en - och vem har sagt att jag skämtar?

Vilken storlek har du på handskarna då?

Du verkar ha svårt att begripa humor . Lika svårt som SDs trollfabrik och deras hatsvans.

• Padirac
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 21:56:26 följande:
    Jag räknade autisterna i rummet som försöker cirkel diskutera omkull mig, och där är ni ju två, och ni gör bort er och misslyckas rätt hårt.  
    En femåring kan räkna längre än till två.

Tydligen har en femåring mer humor,men rätt ska vara rätt. En femårings argumenationsmetod består ofta av att upprepa samma påstående om och om igen.

Ni klarar inte humor!
    Ni klarar inte humor!
    Ni klarar inte humor!
    Ni klarar inte humor!
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 21:42:45 följande:
    Ni klarar inte humor! 

• Padirac
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 22:07:04 följande:
    Och du en femåring som inte klarar av att hantera din egna konversation? Det där är min och klybans konversation... Sluta försöka dampa loss.. 
    Kom igen nu, vilket tråkigt inlägg, har du inte roligt eller

Jag replikerade enbart de inlägg där du replikerar på mina inlägg. 

Det är du som inte klarar av att hantera dina konversationer 

• Padirac
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 22:17:31 följande:
    Det är inte jag som springer runt och försöker hoppa mellan diskussionerna som en vindflöjel.. Din nivå av att försöka vara "upp i ansiktet" på mig visar mig att du försöker tysta mig igenom att höja rösten. 

Tror du nån är rädd för dig? 
    Jag tror varken att du eller någon är rädd för mig eller att du klarar humor!  Eller hur du nu sa det.

Det är du som hoppar mellan diskussionerna med mig och med andra i tråden. 

Jag tror att många har väl grundade skäl att vara rädda för de hot och hatkampanjer som SDs troll trycker ut och andra försvarar som att det bara är humor som andra inte klarar.

Det är försvararna av har och hotkampanjer som man ska vara rädd för, rädd för att de går på myten om sig själva som roliga och med humor.
  • Padirac
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 22:31:33 följande:
    Nej, jag har svarat dig på inläggen som du har skrivit till mig. Och jag har svarat klyban på inläggen som han har skrivit till mig.

Du har hoppat mellan alla dom och försökt att skrika på mig nu med bilder i cirka 4-5 inlägg. Och du verkar tro att du har humor.. 
    Jag är inte ett dugg rädd för dig.. Jag tycker du ser jävligt svag ut just nu och verkar lika tragisk som patetisk.. 
    Ja, det verkar vara lätt för att se sig själv i andra och tro att det handlar om humor. 

Vem har sagt att att det är humor och att jag skämtar?  Skämten är att du tror att det är humor, skämten är i så fall 'on you', ingenting annat.

Att du tror att SDs har och hotkampanjer är roliga memes är det som är j*vla tragiskt och patetiskt, det är svagt att ta dem som 'humor' 

Men fortsätt att försvara trollen, ingen är rädd för dem, men vad de gör med svaga människor som inte ser människovärdet i de människor de hotar och hatar och förvarar det med att det är 'humor'
  • Padirac
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 22:42:29 följande:
    Du... Det är ganska uppenbart att du inte har sett dem. För annars är du precis det jag sa här innan. Helt humor fri... Och har du tur kan du skylla på Autism....
    Smart! Jag har alltså inte sett dem och är humorfri och har jag tur beror det autism. 

jag vet inte om det är humor, men roande var det

Att försvara SDs trollfabriks hat och hotkampanjer med att andra inte klarar humor! det är någonting sjukt i det. Mycket sjukt. 
     Säkert ingenting som kan förklaras med autism utan snarare med det mörka triaden kanske. 

• Padirac
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 23:00:50 följande:
    Jag har inte försvarat några hotkampanjer.. Det var du som drog upp det från ingenstans trotts att det är inget som kalla fakta lyckats visa nu.. 

Här diskuterar vi kalla fakta för det är vad tråden handlar om.. Inte vad någon gjort som vi inte ens vet om det är SD.. 
    Samma sidor som kalla fakta tog upp som delar av SDs trollfabrik är kända sedan tidigare gräv.

www.svt.se/nyheter/inrikes/tv4-granskning-har-ar-anonyma-kontona-som-sd-kontrollerar-kallas-trollfabrik-internt

"Sverigedemokraternas kommunikationsavdelning använder anonyma konton i sociala medier, visar TV4:s Kalla fakta i den andra delen av ?Undercover i trollfabriken?. Bland de konton som pekas ut finns facebooksidan Politiskt inkorrekt som har 86 000 följare."

Inget är nytt om vad SD sysslar med. Och du försvarar med all tydlighet hat och hotkampanjerna från SD. Mycket sjukt.

www.etc.se/inrikes/sd-s-trollsidor-kallade-loeoef-foer-landsfoerraedare

"Sverigedemokraterna har i åratal drivit en hemlig hatkampanj mot Annie Lööf. De partikontrollerade Facebooksidorna Politiskt inkorrekt och Sverigebilden har postat hundratals hetsande inlägg om Centerledaren. I flera inlägg kallas hon för ?landsförrädare?, ?mytoman? och ansvarig för att invandrare ?säljer droger, knivar poliser och våldtar?."
  • Padirac
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 23:15:20 följande:
    Spelar ingen roll. Fanns inget sånt i kalla fakta granskningen. Och du har inga bevis på att den som hotat nån är SD.. Du sitter och snackar rent skit.. 

Jag har aldrig försvarat någon hat eller hotkampanj mot någon. Det är bara du som påstår att jag har gjort något sånt från ingenstans.. Så är det någon som är sjuk så är det du.. 
    Så du säger och menar att SDs trollkontons hat och hotkampanjer inte är humor?

Menar du att SDs trollkontons hat och hotkampanjer är sjukt?

Åkesson försvarar trollfabrikens hat och hotkampanjer och menar att det bara är humor.
  • Padirac
    Hysteri skrev 2024-05-16 18:32:57 följande:

Krigsrubriker när SD vågar ha humor som vänstermedia inte håller med om 

Medan detta knappt får en notis 

www.svt.se/nyheter/inrikes/svt-avslojar-s-medarbetare-utreds-for-misstankt-trollkonto

Vad beror det på att man gör sån skillnad i nyhetsrapportering? 

Host host "vänster journalister" Host host 

Ja just de 

I fallet med SD var det partiet, partiets kommunikationsavdelning, partiets ledare som låg bakom och finansierade och försvarade trollfabrikens.

I den lilla notis du hittat är det enskilda partimedlemmar som agerat självständigt och enligt den lilla notisen var de avstängda efter att det uppdagats.   Åkesson å sin sida berömmer och försvarar sitt partis strategi att sprida lögner, desinformation och konspirationsteorier.

Kanske är det det senare som gör skillnad i rapporteringen?
  • Padirac
    Hysteri skrev 2024-05-17 14:25:13 följande:

Satir är ett hot demokratin enligt S

Medan detta inte är nåt allvarligt alls 

Tänk om en i SD hade gjort så här

Men men 

www.aftonbladet.se/nyheter/a/MLmdj5/civilministern-jag-kan-ha-gjort-hitlerhalsning

Ja, Hitlerhälsningar är en del av SDs ideologiska arv, historiska grundare och för inte länge sedan heilade (hell seger sa hon) SDs riks-programledare i direktsändning

Det är alltså inte tänk om SD gjort sånt här.. SD gör sånt där..  hela tiden.. han som från partiet skickades till Nacka gör att utreda nazisympatier i SDs lokalförening avslöjades med att sprida nazzeideologi i interna mail...
Svar på tråden Vad tycker ni om SD:s Trollfabrik och desinformation