När ska föräldrarna träffas?
Hej! Jag har varit tillsammans med min kille i snart 2 år. Våra föräldrar har inte träffats än. Min kille tycker att det är på tiden att dom träffas. Hur länge väntade ni?
Hej! Jag har varit tillsammans med min kille i snart 2 år. Våra föräldrar har inte träffats än. Min kille tycker att det är på tiden att dom träffas. Hur länge väntade ni?
Om du tror att det kan bli ett trevligt möte så kan ni väl bjuda in dem på middag eller fika någon helg?
Jag har inte träffat hans föräldrar, det har gått 2,5 år, så jag förstår inte varför man ska tvinga ihop föräldrarna mest "bara för att"?
Våra föräldrar har aldrig träffats, vi har varit tillsammans i 3,5 år. Men de bor i olika städer och vi ses inte så ofta, så det har inte blivit naturligt att de har kunnat träffas heller.
Vid bröllopet.
Jag minns inte när mina och mitt ex:s föräldrar träffades första gången, men tror det var när jag fyllde år, efter typ 4 månader.
Nu har jag en särbo sedan tre år, och våra föräldrar har inte träffats. Jag vet inte om de någonsin kommer att göra det, för det finns liksom inga naturliga tillfällen.