Challenger skrev 2024-06-08 21:20:18 följande:
Men då är ju vartenda konto inkl ditt eget här på Familjeliv odemokratiskt. Har du inte tänkt på det?
Nej, vi är bara privatpersoner som diskuterar, eller är du ifrån en trollfabrik?
Jag är då inte.
KillBill skrev 2024-06-08 21:52:43 följande:
Att politiska partier för fram politisk propaganda via anonyma konton med syfte att påverka opinionen är odemokratiskt. Förstår du inte det?
Ärligt talat så tror jag inte hen förstår alls vad som skiljer.
En rätt intressant sak som man hört många ggr folk bli anklagade för och vara betalda och vi som är sakliga.
Man inser idag att det bara var en projicering.
Challenger skrev 2024-06-08 23:52:52 följande:
De som hatar och hotar värst har alltid varit vänstern och sossarna. De har alltid varit odemokratiska, då de aldrig tillåtit folk att ha åsikter som avviker från deras.
Att SDs motståndare försöker svartmåla SD kommer bara betyda att SD växer sig ännu starkare. SD-väljare blir bara ännu mer övertygade om att rösta på SD.
Nope, vet inte varför du inbillar dig att projicera skulle funka för.
Vi ser annars hur SD hatar TV4 för avslöjat deras lögn om att de inte skulle ha trollfabriker.
Och kallar det för valpåverkan
Nej SD, det kallas för att bli avslöjade med handen i kakburken att vara lögnare och odemokratisk och när inte kan stå för vad ni vill säga.
Challenger skrev 2024-06-09 11:40:16 följande:
Jag förstår inte hur propaganda kan vara odemokratisk.
Alla kan om de vill skapa ett konto och ge uttryck för sina åsikter eller påhittade sådana.
Och nu var det betalda anställda med partistödet som vi pratar om nu som är odemokratiska, inte privatpersoner
Det går inte så bra för dig inser man, för oavsett vart du vänder dig, så kommer rumpan vara där bak ändå och att SD har en massa saker de inte kan stå för genom hemliga konton i trollfabrik.