Sd:s trollfabrik
Vad skiljer sig ett trollkonto från ditt konto?
Du gjorde det precis, eller försökte du lägga orden i munnen på mig.(Hur du nu inbillar dig det skulle vara bättre )
Pratar du nu om trollfabrikerna som SD betalde med partistöd?
Jadu, vad skulle skillnaden vara undrar vad skillnaden är, och sen ljuga om dom i över ett decennium.
Jag är ett konto som är sakligt med vad som sker, menar du det är att vara troll?
För det har man hört mer än en gång innan att fakta, forskning och saklighet med en röd tråd skulle vara att vara ett troll.
Men varför är verkligheten beskriven sakligt att vara troll, för det skulle ju innebära att ljuga om den är det enda rätta.
Du vet som jimbo och den lögnen att det inte skulle finnas trollfabriker i över ett decennium.
Det är ingen vidare bra humor och när de inte vågar stå för den.
Vi är mitt i en val, Partier använder olika typer av bilder för att nå fram till sina väljare. Att skriva in en prompt i en AI generator skapar en bild man vill ha på sekunder, och man kan lägga vad som skulle ta timmar att göra på annat
Så här säger L som ett exempel. Att använda sig av AI bilder gör dom flesta partier knappast bara SD
?Vi använder aldrig AI för att förvränga verkligheten, och arbetar inte med AI-genererade röster. Däremot används ibland AI som verktyg för att sammanfatta texter eller generera bilder?
Det är bara du som inbillar dig detta, då du inte har några argument och hur du hoppas att du kan smita ut genom bakdörren med trams.
Alla bör granska SDs manipulerande via trollfabriker ur ett samhällspåverkande perspektiv.
Citat:
De har uppskattat betalt sociala medier att ge en mer positivt bild om skandalen med trollfabriker och upp mot 400000:-.
"Lite mer tjafs" är en bra beskrivning på deras beteende
Jo, vi förstår en liten del är satir som SD inte vågar stå för själva.
För det är makalöst konstigt att de är så roliga, men ingen ska få veta det är SD som var roliga.
Detta berättar att något gått galet fel, och sen det mest komiska det som inte skulle vara "humor", det vill de inte prata om och de aktivt försöker låtsas om att det inte existerar.