Inlägg från: klyban |Visa alla inlägg
  • klyban

Sd:s trollfabrik

Rataxes skrev 2024-05-22 07:58:58 följande:

Det här med att SD förnekar att Riks är deras kanal är så löjligt.
    Det vore som att vänstern skulle förneka att Public service är deras kanal.

Fakta, forskning, saklighet och opartiskhet, det är inte vara vänster :whoco5:
    Men vi vet att du inbillar dig det.

Hysteri skrev 2024-05-22 11:47:33 följande:
    = WAAAAAAAAAAAAAAAAA WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA . Ingen får tycka annorlunda än mig!!! Då blir jag ledsen och gråter WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Synd för dig att folket har slutat lyssnat på vänster tårarna 

Mmmm, och SD öppnade då hemliga trollfabriker med hela 50st anonyma användare.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Hysteri skrev 2024-05-22 14:23:44 följande:
    Och igen = WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jag är vänsterextremist och det är ett hot mot demokratin när folk inte tycker som mig WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA  

Vänstern och deras hat mot oliktänkande är väldigt är så rolig , påminner mig om tv Kids Say the Darndest of Things

Så sött att även dom minsta försöker vara med i debatten,
    men blir lite svårt att ta den på allvar 😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Dåliga projiceringar går inte ens du på, men ändå skriver du dom.
    Sånt är mycket intressant att se.

Anonym (AB) skrev 2024-05-22 14:52:54 följande:
    Sorry, men jag ligger höger ut på den politiska skalan.

Jag tycker att alla får ha rätt att "tycka" vad dem vill, men man måste skilja på "fakta" och att "tycka". Även om man råkar "tycka" något om någonting, så behöver det inte vara så, och då ska man vara tydlig med att det är en åsikt man har när man presenterar sitt "tyckande".

På denna nivå av agenda, så är alla vänsterblivna och kommunister om man inte håller med.
    Saker som fakta och sakligheten är det värsta du kan komma med.

Och det är också därför vi fått trollfabrikerna av SD och deras lögner att de inte skulle existera.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (lk) skrev 2024-05-23 15:35:03 följande:
    S tyckte det var så "oacceptabelt" att de gjorde killen till pressekreterare hos Peter Hultqvist.
    Kan du upplysa oss när denna omplacering skedde? Skrattande
  • klyban
    Hysteri skrev 2024-05-24 11:54:13 följande:
    Får man inte använda AI? Varför får man inte de?

Sen är det ju lite komiskt hur vänsterextremisterna dunkar sig själva i ryggen för dom lyckande komma fram till att bilden var AI

Undra hur många timmar det tog dom, mig tog det typ 2 sekunder men men 

Ditt svar är så talande.

Och man inser trollfabriken kunde hitta en blondin som ville säga det dom ville Solig

• klyban
    Anonym skrev 2024-05-24 12:16:19 följande:

Det var ju bara bra, trots att det eg inte var något att orda om.

SD är kvar, kanske ökat lite. M har ökat.

Heja heja!!!

Vad är bra, att ljuga och inte stå för vad man säger?
  • klyban
    Hysteri skrev 2024-05-24 15:49:37 följande:
    Oj då du undvek desperat att svara på min fråga, undra varför 😂😂😂😂🤣🤣🤣

Man använder ju AI för att spara tid, AI kan på några sekunder skapa en bild som annars skulle ta tid och energi , andra partier använder också AI, dom flesta av oss har säker använt det, Men det kanske är lite för avancerat för dig?

Jag tycker du är jätte duktigt som med lite hjälp lyckades till slut att inse att det var en AI bild, ja menar med tanke på hur du stoltserade med det måste det varit en stor bedrift för dig  😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ingen har sagt man inte får använda AI, så vad är den halmgubben ett argument för?

Man kan undra varför SD inte kan stå för sin humor och behöver gömma det i en trollfabrik med anonyma konton och sen ljuga om det i över ett decennium också.

Dessa saker berättar att de inte vågar stå för "humorn".

• klyban
    Anonym (Zippo) skrev 2024-05-24 16:42:02 följande:
    Det här är ju pinsamt.

Sett en reklam SD har på youtube, där de tagit en enskild person som säger hemska saker, och i ett intryck att detta är alla invandrares tyckande.

Sånt är rätt bedrövligt också.

• klyban
    Anonym (Zippo) skrev 2024-05-24 16:42:02 följande:
    Det här är ju pinsamt.
    Jo, det komiska glömde jag säga, jag hört samma från svenskar många ggr och om svenskar, men de fick inte vara med :lol:
  • klyban
    Challenger skrev 2024-05-24 18:03:29 följande:
    Håller på med sån skit? Måste de visa bilder på afrikaner för att bli accepterade av dig? 
    Så börja prata om annat, hur trodde du det skulle ändra nått med det du citerade?
  • klyban
    Challenger skrev 2024-05-24 19:37:21 följande:
    Japp och att kalla SDs väljare för "svagbegåvade" kommer säkerligen värva väljare till sossarna. 

Att bli kränkt av att SD har en blond kvinna värvar säkerligen också väljare till sossarna. 

Man skulle nästan kunna tro att du jobbar för SD 😀

Dock är det nu du som kallar SD väljarna för svagbegåvade.
    Jag undrade varför du börja prata om annat, och du växlade upp och börja prata om än MER annat.

Det intressanta är att SD har sån humor, men inte kan stå för den och har anonyma trollkonton istället.(Och som de ljugit om i över ett decennium.)

Svar på tråden Sd:s trollfabrik