Sd:s trollfabrik
Hörde att sd har en trollfabrik för att sprida propaganda. Vilka trådar/ inlägg här på familjeliv misstänker du vara såna?
Hörde att sd har en trollfabrik för att sprida propaganda. Vilka trådar/ inlägg här på familjeliv misstänker du vara såna?
Visst är de öppna vem dom är, och för det är hur enkelt att kolla upp som helst.
SD trollfabriker med anonyma konton var inte detta, och då menar vi inte alls.
Utan det krävdes att TV4 lyckades infiltrera SD trollfabriker.
Intressant för det står ju Socialdemokraterna på många ställen i den nyhetstidningen.
Är det så illa att du inte ens tar reda på vad fakta är före du skademinimerar, för detta blev ju ett fiasko för dig.
Nu sprider SD desinformation helt öppet. Detta är ett parti med tjänstemän i regeringskansliet. Statsministern måste agera. Allt annat är oansvarigt.
Men det är skoj för dom att de inte gömmer sig bakom trollfabriker och anonyma konton.
Men frågan är, undrar varför de ljuger så uppenbart för?
Det finns ingen jämförelse är det enda svaret här, och ta upp denna media, tidskrifter eller vad de må vara som inte är anonyma om vem de är.
Där finns bara en fråga, vad faan har dom med att göra SD hemliga trollfabrik och göra???
Ena är öppen vem dom är, den andra har ljugit i över ett decennium.
Och det är rätt komiskt att det är så mycket "humor" och sen inte kan stå för den, det berättar att något gått väldigt snett.
Det bästa av allt, SD har helt säkert precis hela tiden vetat om detta.
Men först när det blev avslöjat som man gjorde nått, men och andra sidan har SD åkt på bjudresor till ryssland krim.
Och även lekt valobservatörer för att legitimera putins "val".
Jo, jag förstår skillnaden mellan hemligt och en tidskrift som berättar vem dom är.
Gör du?
Jo, jag förstår skillnaden mellan hemligt och en tidskrift som berättar vem dom är.
Gör du?
Gör du?
Gör du?
Vi alla vet om vad S står för i tidskriver och media, trollfabrikerna fick vi nyss reda och som var hemliga och behövdes ljuga om.
Och vi vet vad skillnaden är, en ljuger och den andra är öppen vad den kommer ifrån.
Och det skulle vara samma
Nope, inte ens nära