Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Han får inte upp den!

Min man har haft mindre sexlust och den har haft svårt att bli hård till och från. För honom började det med att han fick nytt jobb med stress, lång pass och mycket nattpass. Han började må dåligt. Efter ett tag började han må sämre i kroppen så som att han blev väldigt trött och kissade mycket speciellt på natten. Besökte läkaren och han hade förhöjt blodsocker. Riskerade att få diabetes typ 2. Men efter att ha ändrat om kosten och blev av med det dåliga jobbet så har det blivit bättre. Med både symtom, stress och sexlivet. 

finns det något i din partners liv som påverkar negativt? Hänt något eller sjukdom? Fundera lite på om det kan vara så eller fråga honom om det. 

• Anonym (h)
    Anonym (C) skrev 2024-02-19 17:37:01 följande:

Men varför i hela världen träffar du honom då?

Varför ska man sluta träffa någon när känslor finns från båda håll? 
  • Anonym (h)
    Anonym (disapisa) skrev 2024-02-20 08:17:19 följande:

Förstår inte problemet? Att han inte blir hård är väl jättebra. Då slipper du ju samlag. De är ju oralsexet som är skönt för oss kvinnor. Hade gärna träffat en impotent man!

Varför är det jättebra? Om TS vill ligga med sin kille då? Jag föredrar att ha penitrerande samlag med min man än att få oralsex.Tycker samlag är mycket skönare och intimare på någpt sätt.
  • Anonym (h)
    Anonym (Oralsex ofc) skrev 2024-02-21 17:09:24 följande:

Åh lyllos dig! Önska alla män jag träffade hade svårt att få upp den. Oralsex är de enda kvinnor gillar 

Det sista påstående stämmer inte!!! Finns säkert de kvinnor som bara gillar oralsex. Men finns kvinnor som gillar/älskar penitrerande sex. Jag älskar att ha penitrerande sex med min man. Älskar känslan av att han glider in i mig, att han kommer och känslan under hela samlaget. 
  • Anonym (h)

Tala inte om det som det vore en sanning för alla dör.så är det inte. Det låter som du och dina kompisar har dålig erfarenhet helt enkelt. Jag förstår att det finns de som inte tycker det är skönt. För alla gillar olika. Men jag föredrar penitrerande samlag med mannen mycket mer än oralsex. 

har ni haft tillräckligt förspel? Har ni bara sex om det känns bra för er båda? Är det något som bekymrar dig och dina kompisar. Berättade om din kommentar för en annan tjej och hon tittade storögt på mig och sa "va, jag älskar att få kuk" 

Anonym (disapisa) skrev 2024-02-23 17:08:07 följande:
    Låter jättekonstigt. Alla mina kompisar föredrar oralsex. Samlag är nåt man står ut med för mannen skull. Måste jag ha det vill jag ha en snabb kille med liten snopp.
Svar på tråden Han får inte upp den!