Inlägg från: Anonym (Same boat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Same boat)

Han får inte upp den!

Åhh, har samma... Började ha sex med honom i somras och han har lyckats hålla sig hård och kommit in i mig kanske 5ggr, sen dör den oftast innan man hunnit njuta så länge...sååå frustrerande när båda vill så himla gärna.

Vi kan dock prata om det, och hans sitter 100% i huvudet enligt honom.. Han blir hård tills hans kläder åker av eller vi kommer för nära att han hamnar i "måste bli hård stressen"..

Har han själv inte sagt någon anledning? Så tycker jag du ska fråga lite mer..

Jag har försökt säga att min kanske ska gå till läkaren å höra lite.. Men så menar han att eftersom det är i huvvet så kan läkaren inte göra så mycket, men att det då är sexolog elr nåt...

Men jag vill också typ att han ska testa nå piller elr nåt.. 😂 Vore en relief att bara få knulla ordentligt en jävla kväll iaf...

Vi har testat de vanliga typ att han inte "får" komma in i mig å så, men hjälper nada.. 😑

• Anonym (Same boat)

För min hjälper det inte med alkohol. En gång höll vi på tills han kom, så han vet ju att han kan,men verkar inte hjälpa.. Han har sjukt mycket lust och blir snabbt kåt.. Så trist att det inte riktigt funkar.. Morgon ståndet är då det funkat bäst.. 

Tror kanske även han har problem med att komma för snabbt, så kanske hänger ihop med det..

Så mycket som fungerar bra i övrigt, men lite tråkig tanke att vara i ett långsiktigt förhållande där man inte kan ha penetrerande sex alls...

När det är stånd pga man blir äldre som nån ovan skrev om tror jag hjälp kan finnas att få från sjukvården...? Gå till läkaren 💪🏽

• Anonym (Same boat)
    Anonym (Samma) skrev 2024-02-16 22:42:56 följande:

Jag har haft samma typ av problem sedan jag var blev sexuellt aktiv i sena tonåren.
    Efter ett tag i ett förhållande har det löst sig men svårt att hålla upp den när jag ligger på rygg, troligen för avslappnad då.
    Det sitter troligen till 90% i huvudet. Prestationsångest och nervositet.

Piller fungerar och borde inte vara så tabubelagt som det är.
    Är man ung så kan sjukvården vända en ryggen men då finns ju alltid nätapotek.
    Men det är lite på egen risk.

Har du testat piller? Vilken typ? Det är inte så att det håller i suuuperlänge, så han får stånd i massa timmar typ? 😅
  • Anonym (Same boat)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-02-20 15:37:49 följande:

På något sätt rätt befriande att läsa den här tråden.

För ett antal månader sedan träffade jag en äldre man. Som hade problem att behålla ståndet, vilket jag märkte och som en följd av det försökte vi inte heller att ha samlag. 

Trots att jag ofta får höra att jag ser bra ut, har bra kropp osv så har jag nog aldrig känt mig så otillräcklig som jag gjorde vid det tillfället. Har känt det som att jag gjorde något fel, att det var fel på mig eller något. Har inte velat träffa mannen någon fler gång pga. hur det hela kändes då jag inte ens kunde göra honom hård..

Men de flesta här verkar inte alls tänka så? 

Jag tror det helt beror på hur situationen är och hur han hanterar det. Jag har upplevt samma känns av att det blivit obekvämt och att han kändes otydlig, så jag blev osäker och kände att det kanske var jag..

Men med han jag träffar nu som har jättestora problem att bli hård känner jag inga tvivel för han visar sååå tydligt att han är kåt och att jag är sexig och han vill ha mig. 

Nog viktigt man kan prata om det, och vågar addresera det! 💗
Svar på tråden Han får inte upp den!