Anonym (H) skrev 2024-02-14 14:26:43 följande:
Men ändå . är du man? liksom hur långt är man beredd att gå för ett ligg? Menar kan man ens njuta av det om man vet att man förstör den personens liv och krossar den personens hjärta medvetet? Säger inte emot dig utan bara undrar. kan har dessutom förklarat för honom hur jag känt o så. Hade själv haft så svårt att kunna släppa dem tankarna om jag var han?
Han har gång på gång visat att han inte ser dig som flickvänsmaterial eftersom han väljer andra kvinnor att starta relationer med.
Ni har däremot nån form av kk-relation och det är så han ser dig. Dina protester väger inte särskilt tungt eftersom du fortsätter att träffa honom. Så varför skulle han ta det på allvar? Det är ungefär samma fenomen som att hota med att göra slut i en relation när något inte passar. Men man lämnar aldrig...
Sen tror jag att han faktiskt HAR visat/sagt hur han ser på er relation men jag tror att du inte velat ta det till dig och inte tagit det på allvar för att du vill något annat och hoppas han ska ändra sig.