Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Idol 2024

Det är verkligen tråkigt att tv4 försämrar alla program för Idol har försämrats så det är tråkigt att titta på....Hur många hörde vi sjunga nu på coresline? Några st....resten fick man inte se.....Blä hur ska man få en som man skulle vela rösta på när man inte får höra dem.

• Jhannis
    molly50 skrev 2024-09-28 21:03:11 följande:
    Ska Mauri lämna? 
    Ja vad det har ståt i media så kommer Mauri inte vara med hela vägen.....Vet inte om jag läst fel.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-09-28 21:13:39 följande:

De kanske borde vänta med duetterna tills de har blivit lite mer varma i kläderna.
    Det känns inte som att de är helt redo för det här.
    Eller så kanske juryn ska välja duettpartners och sånger.

Håller med dig...Ingen av deltagarna känner varann och ingen vet vad den andra gillar att sjunga. Isak är duktig sångare på sitt sätt och Cleo på sitt sätt, men tillsammans var det inte bra.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-09-28 21:15:22 följande:

Jubileumsbiljetterna var bara fånigt

Ja kan hålla med om det.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-09-28 21:27:52 följande:
    Hoppas jag med, mest Isak då han blev lite av en favorit under audition 
    Min favorit också Isak ....Och även han Robin med vackra ögon Solig
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-09-28 21:39:12 följande:
    😁
    Skrattande En gammal tant måste få vila sina ögon på en med vackra ögon Solig
  • Jhannis
    Jhannis skrev 2024-09-28 21:42:30 följande:
    Skrattande En gammal tant måste få vila sina ögon på en med vackra ögon Solig
    Hoppas att det som åker ut får proffessionell hjälp efteråt 
  • Jhannis

Väldigt tråkigt att Cleo åkte ut, men som det är i dagens Sverige så har man ett funktionshinder på ett eller annat sätt så ska man inte synas i samhället...Svårt att förklara, men det är fakta.

Svar på tråden Idol 2024