Anonym (Förvirrad) skrev 2024-02-06 02:07:11 följande:
Gick som jag förväntade mig, känner inte alls igen henne. Det var inte den människa som jag träffade för 7år sen. Känns som han har klorna i henne tyvärr. Efter bara 1 år är hon mer öppen med en annan gubbe än vad hon är med mig som varit med henne i 7år. Enligt henne så blir jag sur för minsta lilla så därför hon inte vill visa chatten, har aldrig haft problem med ilska förens 1år sedan när han skulle börja "hjälpa" henne. Jag blir orolig, panikslagen och förvirrad när vi är inne på 4de året utan fast jobb, är orolig för framtiden och för pengar så jag är lite ostabil i dagsläget, och så döljer hon sin mobil för mig plus får gåvor/presenter som bara blir dyrare o dyrare från en annan gubbe.
Håller jag på att bli galen eller vafan händer?
Vi har bestämt oss för att separera och jag måste sälja huset pga jag tänker inte ha det såhär, jag nämnde några av punkterna du skrev och berätta hur jag känner mig och hur hon får mig att känna.
Enda hon kommer med sitt försvar är att jag är kontrollerande o för svartsjuk.
När det i själva verket är hon som blir manipulerad av denna gubbe. Han tog dessutom kontakt med mig före jag kunde ta kontakt med honom imed min partner öppnat sig helt å hhållet och tjallar för minsta lilla. Jag sa exakt det jag tyckte till honom vad jag tänkte om det hela och hur mycket det har sabbat vårt förhållande.
Men nu är det iallafall över, jag tänker inte leva såhär. Tänker inte bli lurad en gång till, detta kallas för "emotionell otrohet", och det är precis så jag känner. Jag känner mig förminskad, Förnedrad, inte tillräcklig, sviken, att jag inte duger och ingen självkänsla kvar.
Har varit med om break ups innan, men inte efter såhär många år. Så känns ju piss..
Hur har det gått för dig? Lider med dig...