Frökenelin24 skrev 2024-02-03 18:54:09 följande:
Grattis! Jag känner exakt samma haha, det här är också vårt första barn, första graviditet, och jag har typ 1000 känslor på samma gång haha.
Lite samma symptom som mig, har bara känt smått illamående på kvällen men det går över om jag dricker lite vatten, jag brukar i vanliga fall ha lätt för att må lite illa men det har som sagt knappt varit något hittills, men lite molvärk till och från och ömmande bröst, framförallt svullen runt bröstvårtorna. Konstiga drömmar har jag också. 😅 Hoppas vi slipper illamående!😅
Tack och detsamma till dig 😍❤️
Jamen det är ju helt sjuuuukt, att ett litet liv växer i oss! Skapat av oss och våra älsklingar! En ny liten människa med sin egna personlighet och vilja! (Hahaha känner mig så jävla larvig men tycker helt ärligt att det är så häftigt alltihopa)
Ja känner precis samma med bröstvårtorna, känns nästan som små knölar under bröstvårtorna och fick en konstig flashback till tonåren när brösten började komma. Får för mig att det kändes likadant då men det var ju så länge sen så vet inte om jag minns fel.
Berätta om dina drömmar! Älskar konstiga drömmar, hoppas att jag också får det 😂 (hade en period när jag var helt besatt av drömtydning och läste Freud och skrev drömdagbok och hela köret)