• Mikkans

Vi som genomgår IVF 2024

Idag ska jag på mitt första ultraljud inför FET. Sjukt nervös om slemhinnan är tjock nog ännu.. kör stimulerad cykel med 6mg progynon/dag just nu!

• Mikkans
    Stella31 skrev 2024-02-06 16:38:02 följande:

Mikkans

Hur gick det för dig på ultraljudet?

Jag var själv på ultraljud igår inför frysåterföring och slemhinnan var endast 6mm tjock (var på dag 13 i cykeln) och de såg ingen ledande follikel utan bedömde att OM jag skulle få ägglossning blir det tidigast om 10 dagar.. Ska istället börja med Terolut imorgon för att få igång mensen :(

Detta krångel med ägglossningen är nytt för mig då jag alltid annars har ägglossning varje månad men antagligen är hormonerna fortfarande helt ur balans efter äggplocket..

Det gick bra <3 på dag 12 av progynon var slemhinnan 9mm och treskik! Nu laddar jag med cyklogest och åker utomlands för min återföring i morgon (Fet på måndag).
    Vi får hoppas och hålla tummarna🥰

Har någon här tagit cyklogest innan? Hur såg era rester ut? Mina är klumpiga efter att ha legat ner i minst 1 h efter intag. Är det normalt?
  • Mikkans

Jag vill VERKLIGEN tipsa om boken it starts with the egg, jag är övertygad om att den hjälpt till med vår ägg- och spermakvalite! Finns massa forskning bakom q10  

• Mikkans
    Mikkans skrev 2024-02-10 09:10:16 följande:
    Det gick bra <3 på dag 12 av progynon var slemhinnan 9mm och treskik! Nu laddar jag med cyklogest och åker utomlands för min återföring i morgon (Fet på måndag).
    Vi får hoppas och hålla tummarna🥰

Har någon här tagit cyklogest innan? Hur såg era rester ut? Mina är klumpiga efter att ha legat ner i minst 1 h efter intag. Är det normalt?
    Och nu GRAVID!❤️😭
Svar på tråden Vi som genomgår IVF 2024