Inlägg från: Anonym (Melinda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Melinda)

Hur skaffar man ett grabbgäng?

Men vad tråkigt att ditt x resonerade så?.att det var en anledning till att förhållandet sprack?.
    så det var DET hon var ute efter framför att DU var helt fantastiskt för henne?
    Vad säger inte att man längre fram i livet inte odlar andra nya kontakter?
    Jag har varit i samma situation som dig TS,att jag hade flera vänner utspridda som jag umgicks med efter vilka intressen vi hade. 

tex:
    en träningskompis 
    en som gillade handarbete och loppis
    fest kompisar
    killens kompisar med respektive ( som kom och gick )
    och några som hängde kvar sedan barndomen som jag hade mest telefonkontakt med.

Även dessa har försvunnit mer eller mindre då våra vägar av naturliga orsaker gått åt skilda håll. Sådant kan man inte styra.
    När jag fick barn fick jag nya vänner genom dem men även där i det gänget flyttade vi alla kors och tvärs i landet och några har jag tappat kontakten med helt förutom en familj som är mig väldigt nära och kär.

Du är inte din umgängeskrets men OM du nu vill och har behov av det,att få till ett grabbgäng så kanske du kan försöka att dra ihop dem du redan umgås med? 
    Säkert har du redan nämt dina olika vänner för dem så varför inte presentera dem för varandra? 

Det vore ju det lättaste 

Svar på tråden Hur skaffar man ett grabbgäng?