• Anonym (Ensam och kåt)

Ensam och kåt

Hej! Jag är en man i mina bästa år som är väldigt ensam. Jag har inte haft sex på ett par år. Jag borde väl försöka på dejtingsidor, men jag har märkt att det är mycket snack och liten verkstad där.

Det här är ingen kontaktannons. Jag ville bara skriva av mig lite. 

• Svar på tråden Ensam och kåt
  • Anonym (Gifta mannen)

Samma känsla fast jag är gift. Ligger väl två gånger om året och det är bara för att.

• Anonym (Sorry)
    Anonym (Gifta mannen) skrev 2024-01-14 08:51:33 följande:

Samma känsla fast jag är gift. Ligger väl två gånger om året och det är bara för att.

Då skulle jag gissa att din fru är otrogen tyvärr. Kvinnor är väldigt pilliga å vill mysa och gör hon inte det med dig så har hon någon annan!
  • Anonym (Gifta mannen)
    Anonym (Sorry) skrev 2024-01-14 09:36:24 följande:
    Då skulle jag gissa att din fru är otrogen tyvärr. Kvinnor är väldigt pilliga å vill mysa och gör hon inte det med dig så har hon någon annan!
    Hur tar man bäst reda på det?
  • Anonym (isch)

Hon är nog snarare asexuel men du får väl komma på sätt att få igång det. Har varit i samma sits och det enda som funkar är att prata om det 

• Anonym (Gifta mannen)
    Anonym (isch) skrev 2024-01-14 11:01:30 följande:

Hon är nog snarare asexuel men du får väl komma på sätt att få igång det. Har varit i samma sits och det enda som funkar är att prata om det 

Haha? Orkar inte prata om det, tycker det är för svårt 
  • Pellep123

Hej. Känner samma som du. 
    Mitt sexliv består just nu av onani. Känner att dating är ett konstigt sätt att träffas. Jag har ett specialintresse inom sex då jag är exhibitionist och lever nu ut detta med att onanera inför åskådare. Blotta och chocka är inte grejen utan söker mig till ställen där det uppskattas. Längtar ibland efter närhet och att ha någon att dela livet med. Nu har jag knappt tid då jag lägger all tid i föreningsliv. Har som du svårt att impa och tala positivt om mig själv. Kanske mer ödmjuk än begåvad med ett gott självförtroende. Men sexdriften är stark. Klurigt.
    Hoppas vi får det bra som det är, eller har tur att träffa kärleken. 

Lev väl.

• Giftman82
    Pellep123 skrev 2024-01-19 15:29:27 följande:

Hej. Känner samma som du. 
    Mitt sexliv består just nu av onani. Känner att dating är ett konstigt sätt att träffas. Jag har ett specialintresse inom sex då jag är exhibitionist och lever nu ut detta med att onanera inför åskådare. Blotta och chocka är inte grejen utan söker mig till ställen där det uppskattas. Längtar ibland efter närhet och att ha någon att dela livet med. Nu har jag knappt tid då jag lägger all tid i föreningsliv. Har som du svårt att impa och tala positivt om mig själv. Kanske mer ödmjuk än begåvad med ett gott självförtroende. Men sexdriften är stark. Klurigt.
    Hoppas vi får det bra som det är, eller har tur att träffa kärleken. 

Lev väl.

Jag har samma dragning men visar aldrig något. Mer den smygande känslan att det bara sker är det för mig
Svar på tråden Ensam och kåt