Vi som planerar barn 2025
Hej, hoppar på och hoppas på att smittas av lite positivitet!
Jag och min sambo känner oss så redo för barn och började försöka utan att känna till min cykel, har gått på p-piller i 14+ år och var något oregelbunden. Efter fyra försök testade vi cb ägglossningstester och då tog det sig och vi plussade nu i maj. När vi gick in i 10+3 gjorde jag ett tidigt vul och vi fick då se att litens hjärta stannat omkring 9+1. Ett ma, så jag ?skrapades? nu den 2/7 och slutade blöda 7/7. Värsta jag varit med om men tacksam för att det hela gick så fort från att vi fick veta.
Nu känner jag av viss molande värk som kan tyda på äl men tar jag tester visar fortfarande både äl och grav på positivt så kan inte gå på tester. Utan vi försöker varannan dag ungefär. Fler som varit med om liknande verkar det som tyvärr, men har läst mycket om andra som lyckats bli gravida igen snabbt efter mf och ma så jag hoppas verkligen? Det tog extremt hårt på mig då det var min första graviditet men jag har hoppet uppe och tror på att det ska gå igen och stanna!
Både glad för och sorgsen över alla ni som plussar, unnar er allt och hoppas det händer oss snart igen <3