Anonym (S) skrev 2023-12-17 12:00:22 följande:
Jag och min man är i samma sits som dig ! Jag är så långt ifrån sugen på sex? jag vet inte ens varför . Kanake för man är mitt inne i Småbarnsliver? men vad jag märker med min man är att han börjar bli allt mer irriterad på mig , inte sig själv och en helt annan attityd mot mig. Det känns inte som att jag känne igen han mer. Han har varnat mig flera gånger att han Kommer förändras om jag inte ändrar med allt detta!
så just nu har vi det skit och jag vet inte vad jag ska göra? skulle aldrig vilja leva ifrån varandra Heller ? men det är så tråkigt att relationen mellan Oss är helt annorlunda än förut ..
Ja småbarnslivet har sina utmaningar, det är synd utan intimitet blir relationen nastan bara ett vänn förhållande. Men har förståelse også, jag vill inte at min kvinna skall ändra sig pga av mig. Hade bare önskat att vi kunde prata om det. Dom få gångerna det händer så er hon iskall i 10-20min, för att sedan börjar ta för sig och ge sig helt hän dom sitsta 1-2 min innan hon kommer då njuter hon verkligen. Så hon har det i sig, og är nöjd och tacksam dom gångerna det sker men dagen efter kan hon bryskt avvisa med att hon inte har behov för sex. I åren som gått har jag varit igenom hela känslo registret, man få ge o ta problemet är om ena partner bara tar.... Jag hoppas att ni får lite distans till vardags stressen och finner tbx tillvarandra.