Fjällfärd skrev 2024-01-17 20:28:38 följande:
Men tack!!! Jag vågar inte helt lita på testet men håller tummarna att det stämmer. Efter 1.5års försök så känns det helt sjukt att få sitt första lilla sträck och det i grevens tid 😅 är ju såklart långt ifrån mål men hoppas verkligen att det håller hela vägen i mål nu. Fy fan va glad vi skulle vara då ❤️
Åh jag fattar. Jag tog ett nytt pga att det var ett par timmar sedan jag tog det första testet och trodde det var något fel. Min sambo är bortrest tills på fredag(!) men ringde såklart det första jag gjorde när jag såg det lilla sträcket. Ska prata mer ikväll hur vi ska göra med mer test om jag ska ta i morgon och/eller på fredag eller vänta till lördag morgon då han är hemma igen och göra det tillsammans 😌 Kan du slappna av och njuta lite tills i morgon tror du?
Förstår din känsla, det är som om man tänker Det värsta, att det inte stämmer eller är något fel på testet. Men vilken resa ni gjort, allt slit har nu gett resultat! 👏🏼
jsg berättade för sambon som har lite samma inställning som jag, att det är ?på riktigt? efter bim. Samtidigt som vi hoppas såklart Att testerna är sanna.
jag vet ju att första testet var positivt men det är det andra testet som fick mig att börja tveka då det var svagare.
ska försöka ta nytt test imorgon ☺️