BIM JANUARI 2024
Fick blinkande gubbe på mitt ägglossningstes idag började testa igår med CB så kanske får ägglossning utan att jag fick mens förra månaden. Någon som varit med om liknande?
Fick blinkande gubbe på mitt ägglossningstes idag började testa igår med CB så kanske får ägglossning utan att jag fick mens förra månaden. Någon som varit med om liknande?
Ägglossningen kommer alltid före mensen, ingen ägglossning ingen mens.
Så verkar lovande att gubben blinkar nu, börja ligg nu så ni inte missar. Man ska inte vänta tills det blir enbart fast gubbe då kan det vara försent innan sperman når ägget.
Ägglossningstester kan ge utslag utan att du faktiskt får ägglossning. Dom testerna visar bara att kroppen förbereder sig inför eventuell ägglossning, men inte säkert kroppen lyckas. Det enda som kan bekräfta ÄL är om du tempar 🥰 Men låter lovande att du får blinkande gubbe nu igen, den här gången kommer nog ÄL faktiskt ske så ligg på!
Ni som har ägglossningstest CB advanced ligger ni varje dag det är blinkande gubbe och på fast gubbe? Tänker kan ju bli många dagar med blinkande gubbe! 🤔☺️😅
Kunde inte citera men wooow! STORT grattis!
Är det någon som har provat något nytt denna cykel? Jag har börjat äta D vitamin och omega 3 samt dricka grapefrukt juice denna cykel. Folsyra började jag äta i november.
Positivt ägglossningstest idag så BIM borde bli 27-28/1?
Ännu en månad av besvikelse. Mensen kom nu på morgonen. 😔
haha jg fattar inte hur man svarar på enskilda inlägg märker jag. Trodde att jag gjorde det! Kan inte ngn förklara hur ni gör :)?
Kunde inte citera men woooow grattis!!! 🥳 Smurfananna
jag slutade amma min dotter fick en mens i november sen positivt på ägglossningstest i dec men ingen mens positivt igen nu 13 januari på ägglossningstest. om jag inte får min mens nu i januari och negativ gravtest. Vem ska jag då kontakta för att få hjälp?
Hade ÄL 13 enligt CB när hade ni tagit första testet? har flera tester både testa tidigt och digitala för hur många veckor. Är lite osäker på när BIM är.
Är det någon mer än mig som sitter och läser i tråden och börjar ?känna av? livmodern. Jag har hållit mig från att testa pågrund av att läsa i den här tråden även om man är bra jäkla sugen (bim om 4 dagar). Jag ska den här gången inte köpa 3 svindyra cb paket och flera Rfsu tester utan det får duga med de jag har kvar sedan förra månaden om det skulle behövas dvs. Vill bara visa min uppskattning för alla här för utan tråden hade jag nog testat som en galning