Inlägg från: Mariiiak94 |Visa alla inlägg
  • Mariiiak94

BIM JANUARI 2024

Hej alla! 

detta är nu försök 6 till att bli gravid.. Enligt NC är BIM idag. Igår fick jag molnande smärta på höger sida av livmodern på ett ungefär, kom även en liten ljusrosa/brunaktig flytning när jag torkade mig efter toabesök. Idag har jag också haft molnande värk men även lite så de stålar mot ryggen.. brunaktiga flytningar idag med när jag torkat mig men även lite på bindan.. Tog graviditetstest i morse som visade negativt :( 
    ska jag se de som att detta är mensen som är påväg? brukar inte ha sådana flytningar innan mens annars. 

åh jag blir så frustrerad!! Tycker mig ha graviditetssymtom men kanske bara hjärnan som jävlas med mig..

• Mariiiak94

SvartaHallon: Varierar mängden för en implantationsblödning? Sett folk kommentera deras sådana blödningar och då har dom ?bara? haft så de syns lite på pappret? Man kan se att de inte är klassisk mensblödning då färgen stannar vid rosa/brun. Och jag brukar i vanliga fall behöva byta skydd ofta då jag har riklig mens men detta är inte ens i närheten av vad jag är van vid. Tycker bara att något test borde ge utslag? Eller hur länge kan man behöva vänta? 

Mina symtomer i övrigt är:
    *Molnande värk i tjejmagen. 
    *Konstant trött & matt.
    *Plötsligt illamående som kommer lika fort som de försvinner igen. Upprepas om & om igen hela dagen.
    *Blir ledsen för de minsta lilla.
    *Känsliga bröstvårtor 

• Mariiiak94

SvartaHallon: 

Håller alla tummar för din skull att den lilla blödningen kommer resultera i + ! :)

Ja allas kroppar är olika och varje graviditet är såklart individuell! Desto längre in på dagen tycker jag de känns som att blödningen ökar så är kanske mensen som kommer nu? Men ändå så himla konstigt för jag brukar aldrig få rosa/bruna blödningar innan mensen!! Kanske kroppen som spelar mig ett spratt..

Ja jag är likadan, försöker också hitta andra anledningar till varför jag mår som jag gör, för varje negativt på testerna plockar bort ens hopp om att bli gravid :( 

Mellan ÄL & BIM så beräknade den 12 dagar. Så hade BIM igår (söndag) men blödningarna började redan i lördags och håller fortfarande i sig.. :(

Svar på tråden BIM JANUARI 2024