• EFW

IVF/ICSI 2024

Gräddtårtan skrev 2024-08-29 16:22:04 följande:

Uppdatering: tyvärr blev det negativt på testdagen 25/8 med vår fina blastocyst som såg så livsduglig och fin ut 😭 nu inväntar vi FET i oktober. Naturlig cykel. Har dock proggisar kvar hemma sedan ET. Finns det några nackdelar med att ta dem även om inte läkaren ordinerat det tro? 🤔

Beklagar ❤️
  • EFW
    J000ssan skrev 2024-08-29 17:34:51 följande:
    Hejja hejja dig! Du är stark och grym🙏❤️
    vi gjorde återföring idag så vi kan ju lite iaf följas åt🙏🙏
    Tack fina du! ❤️ 
    Vad roligt! Ja men det gör vi garanterat 😊 Jag börjar nog tjuvtesta runt den 10, har så svårt att låta bli 😅
    Håller tummarna för dig!!! 😍
  • EFW
    Lina98 skrev 2024-08-30 17:35:40 följande:

Hej på er! 

Negativt på testdagen den 25/8 för oss också. Vi ska förhoppningsvis få göra nästa FET redan nu i september så det känns skönt att det blir ett nytt försök så snabbt. Vi har en kvar i frysen så får hoppas att det är vårt guldägg❤️

Så tråkigt! ❤️
    Hoppas på eran sista också! Håller tummarna stenhårt för oss alla 😍
  • EFW
    EB90 skrev 2024-09-01 09:15:55 följande:
    Hej EFW!
    Vad fint att höra att det är dags för er igen! Vi synkade ju insättning och tyvärr också missfall under sommaren 💔 Förstått det som att de vill att man väntar till ÄL nr 3 efter missfallet innan nytt försök? Alltså missfallsblödning, en mens, en mens till och sen nytt försök. Mitt missfall tog tid att blöda ut, slutade för två veckor sen så vi får nog vänta med FET till oktober. Men känns också lite skönt att låta kroppen få ordentlig återhämtning ❤️ 

Håller verkligen tummarna för er nu!! Uppdatera gärna hur det går 🌸
    Hej hej 😍
    Ja det stämmer att det är äl 3. min blödning höll i sig i en vecka men hade 48 timmar då kroppen bestämde sig för att allt skulle ut. Min första mens efter missfallet kom exat 28 dagar efter, men senaste mensen kom hela 9 dagar tidigare än väntat. Antar att det var månen som kickade igång den. Brukar blöda vid fullmåne 😊 Så därför är jag igång extra tidigt med detta försök. Jag fick ta min Ovitrelle redan dag 10 då äggblåsan redan var 20 mm. Så känns som att kroppen är på G! 😂 Ser verkligen fram emot denna FET och är redo för revansch ❤️

Ja det är viktigt att kroppen får den tid den behöver. Hur mår du annars? ❤️
  • EFW

Så där, då var bebben på plats ❤️ Testdag den 18, men vet att jag kommer testa tidigare. 😂

Följer er andra med spänning och håller både tummar och tår för oss alla!! 😍

• EFW
    Masa24 skrev 2024-09-05 16:56:34 följande:
    Åhh min testdag är den 16 och kommer också att testa hahah typ helgen innan 😅😍 håller tummarna för oss alla !
    kul att många har testdag nära intill varandra 
    Ja så roligt när man är några stycken 😍 Jag har ingen bestämd dag men sist jag plussade testade jag på ruvardag 7. Men gången innan började jag testa ruvadag 4 😂
  • EFW
    J000ssan skrev 2024-09-05 21:32:15 följande:
    Åhhh håller alla tummar 🙏🙏❤️❤️❤️
    Tack! Och detsamma ❤️❤️❤️
  • EFW
    Anonym (Blåklint) skrev 2024-09-06 03:58:25 följande:
    Vad roligt, stort lycka till!💕 ska hålla alla tummar och tår🥰 jag och Eulalia84 sätter in på måndag så då är vi några  i ungefär samma fas 🤩
    Tack! ❤️ Ja så roligt att vi är ett gäng som kan stötta varandra! 🤩🥰
  • EFW
    J000ssan skrev 2024-09-06 10:51:49 följande:
    Ja jag har med plussat då de gånger jag plussat! Ska testa imorgon! Rd 9 då! Inv helgen om de är minus så det inte blir jobbigt! Min hade kläckt med när den sattes in så kommer lita på morgondagens svar! Allttid visat då! Känslan är tyvärr helt och hållet att det blir negativt💔
    Så tråkigt att du tror att det inte tagit sig. ❤️ Men ja, ruvardag 9 är ju äl+14 Så blir ju som att testa vid Bim. Jag hoppas att du blir överraskad i morgon men om det visar sig vara negativt så finns vi alla här för support och tröst! 😊❤️
  • EFW
    J000ssan skrev 2024-09-06 17:36:52 följande:

Ja fruktansvärt💔💔men har ändå känt det på mig, nästan hellre negativt direkt än kemisk el MA som jag haft innan! 

kom på jag har BIM idag! Så nog väldigt tillförlitligt iom jag hade hållt mig så många timmar med! ❤️❤️

RH93 skrev 2024-09-07 05:42:24 följande:

Det blev ett minus här med. Känner mig helt tom och less. Glad att vi har en i frysen men tänk om den inte heller går, hur mycket pengar ska man lägga på detta.. hela sömnen blev förstörd också för jag vaknade vid 02 superkissnödig så va tvungen att gå upp och göra testet då. Sen har det varit så svårt att sova nåt.

Så tråkigt tjejer! ❤️ Skickar massa kramar ❤️❤️❤️

Svar på tråden IVF/ICSI 2024