• EFW

IVF/ICSI 2024

EmmyLO skrev 2024-05-03 13:15:33 följande:
    EFW skrev 2024-05-03 06:25:51 följande:

För snabb på att skicka 😂 Tänkte fråga när du har testdag? Jag går nämligen också hos livio så tänker att det borde vara samma. Jag ska få tillbaka en femdagars på måndag 🥰

Tack så mycket! 💗🙏

Vad spännande med återföring på måndag! Håller alla tummar!

Jag har testdag 8/5 men kunde inte hålla mig 🙈

Tack så jättemycket ❤️

Så 14 dagar efter insättning typ, om jag räknade rätt nu 😂😅
  • EFW
    Louieee skrev 2024-05-03 14:11:27 följande:
    Skönt att ha någon med sig 🥰 

Ja, jag vill nästan strunta i dom nästa gång (om det behövs en nästa gång) bara för att se om man känner något då men vill ändå inte chansa 😁🙈 

Jag mår bra, har haft olika typer av molande värk, ibland mer som mensvärk och andra gånger på ett snällare sätt typ 😊 stickande/brännande känsla till och från, är garanterat cyclogesten 🙃 Ja jag tänkte ta på söndag 🤩 är lite rädd den här gången faktiskt 😅
    Ja det ska bli så skönt ❤️

Så hade jag också sist och så svullnade brösten upp, snacka om att man kände sig gravid 😅😂 
    Jag håller tummarna för pluss ❤️🤞
  • EFW
    Louieee skrev 2024-05-06 06:41:20 följande:
    Lycka till idag 🙌🥰

Tack snälla!! ❤️

Hur går det med testandet? 😊 Jag tänkte börja testa ut i morgon 😬😅

• EFW
    Louieee skrev 2024-05-06 10:17:10 följande:
    Jo det går bra! Blir starkare för varje dag 😍🥰

Spännande! Håller tummarna för dig 🤞🧡

Ååååå 😍🥰 Grattis!!🥳 Det där var peppande att se! 

• EFW
    Louieee skrev 2024-05-06 12:31:25 följande:
    Tack så mycket! Känns helt overkligt 😍🧡 

EmmyLo: Tack 🙏 Ja det är lite lugnande även om det är tidigt, bara rivardag 6 idag så mycket kan hända. Men känns otroligt 🙌😍
    Förstår det, men detta käns som en turmånad 👏🏻😍❤️ Hoppas vi ses i en bf januari 2025 tråden 😍
  • EFW
    Louieee skrev 2024-05-06 17:47:58 följande:
    Ja det hoppas jag verkligen 😍 måste bli så 🧡 
    Hur mår du idag? Ska du testa varje dag nu? ☺️
    Jag mår bra 😊 Känner mig hoppfull än så länge 🤞😍
    Jag tänkte testa ut ovitrellen, imorse var det ff ett svagt positivt. Har vanliga testet denna gång på 25 så kanske det inte sitter i lika länge som sist 😅 Men hoppas på ett omslag till bebis streck i helgen ❤️
  • EFW
    LinneaWookie skrev 2024-05-07 10:17:16 följande:

Vad har ni andra fått för skumma biverkningar/symtom av Cyclogest?
    Jag är på ruvardag 8 med en 2-dagars, och får mensliknande smärtor ibland och har bitvis känt att det typ "drar och spänner" i den regionenDrömmer
    Man läser ju in i alla symtom som en galning nu men jag minns inte vad jag hade för symtom sist, det var så länge sen...

Jag har inga denna gång, sist vid äggplock och ET hade jag massor 😊 

Låter ju lovande, har du/ska du testa nått? 😊
  • EFW
    LinneaWookie skrev 2024-05-07 13:41:17 följande:
    Ja jag lär testa innan officiell TD i alla fall. Detta är ett FET så det finns inga risk för spår av sprutor och så.
    Tror jag kommer testa om ett par dagar, kan nog inte vänta längre än såDrömmer
    Sist jag gjorde detta (och det faktiskt resulterade i ett barnHjärta) var 2019-2020 så jag minns inga tidiga symtom alls....

Håller alla tummar för dig!

Jag gör också FET 😊 Men fick ta ovitrelle vid äl ändå. Så testar ut den nu redan. Min testdag är den 19/5 när är din? 

Håller tummarna för oss 🥰

• EFW
    LinneaWookie skrev 2024-05-07 18:16:33 följande:
    14/5 😅😅😅😅❤️
    Hur känns väntan för dig? Jag känner mig konstigt hoppfull denna gång men försöker att inte hoppas för mycket....
    Så spännande 😍 Samma här faktiskt, kanske är det våren som hjälper till 😊 Jag hoppas också att det är nu det händer ❤️
  • EFW
    LinneaWookie skrev 2024-05-11 07:52:56 följande:

Tog ett vanligt test (sticka) som jag hade till övers (har inte öppnat mina CB än) och det var negativt. RD12, morgonurin 😭😭. Jag känner mig så uppgiven. 

Eftersom vi redan har ett barn så blir det då att betala 19.000 till för att prova med det sista 2-dagars vi har i frysen.....

Vill knappt våga tänka att det fortfarande inte behöver vara kört, det känns bara i hela kroppen som att det är det

Förstår att det känns tungt ❤️ Men måste bara påpeka att morgonrutiner inte alltid ger bästa svaret. Om man är som jag som dricker mest på en och kväll är mitt morgonrutiner det mest utspädda och lunch eftermiddag mycket starkare. Bara en liten tanke 😊

När är din testdag? 
Svar på tråden IVF/ICSI 2024