48 körlektioner - ge upp?
Jag vet inte riktigt vad jag vill med detta inlägg men jag känner mig bara så misslyckad och nere just nu så måste kanske bara skriva av mig och se om det finns någon annan i liknande situation.
Jag håller på att försöka ta körkort men det går inget vidare. Jag räknade idag hur många lektioner jag tagit och det var 48(70 minuter långa). Jag har också kört privat runt 20 gånger och det känns fortfarande som att det är långt kvar. Jag har de senaste 10 lektionerna knappt blivit godkänd på ett enda moment av det vi kört. Jag hade en uppkörning inbokad men den har nu blivit uppskjuten då jag inte är redo.
Jag vet inte i detta läge vad jag ska göra. Jag har redan spenderat 55k på detta körkort så det känns jobbigt att ge upp men samtidigt så är jag osäker på om jag någonsin kommer klara det och om jag fortsätter så blir det ju ännu mer pengar som försvinner. Jag har inte längre möjlighet att köra privat så det blir snabbt dyrt. Jag har hittills använt pengar jag fick i arv när min mamma dog men dessa börjar ta slut och om de gör det vet jag inte om jag kan fortsätta i vilket fall som helst.
Min lärare säger att jag egentligen kan köra men att mitt huvud och min rädsla för att göra fel förstör för mig. Detta kan nog vara sant även om jag ibland tvivlar på att jag faktiskt kan köra.
Jag undra om det är någon annan som varit i liknade läge och klarat körkortet till slut? Jag känner mig så värdelös då det känns som alla kan ta körkort förutom jag.