Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Vilk verkligen vara med hon jag gillar.
Ja och ja såklart?
Nej, har inte körkort
TS hade önskat att han levt i en tid av arrangerade äktenskap utan möjlighet till skilsmässa. Då hade man kunnat gå från att inte känna partnern direkt till ett livslångt äktenskap.
Att gå fram till en kvinna och säga hej, presentera sig och uttrycka önskemål om att få träffa henne enskilt är något som tar max 3 minuter.
Cs 1 minut för att planera och överlägga dialogen
Ca 1 minut för att initiera kontakt vare sig fysiskt eller digitalt
Ca 1 minut för att framföra sitt budskap.
Den här killen har hållt på i snart ett år. Det är helt uppenbart att han aldrig kommer komma någonstans och det är helt meningslöst att folk lägger tid och energi på honom här.
TS lever uppenbarligen inte i samma värld som vi andra och dras med sina vanföreställningar om hur saker borde gå till. Dags att släppa tråden.
Så ska jag stressa? Vi kommer hinna ses efter lumpen.
Känns också som att alla andra har det enklare att skaffa partner.
Hur har JAG suttit mig själv i en omöjlig uppgift? Inte jag som valde att få känslor för henne utan det bara hände efter att jag träffat henne två gånger.
Ja, vi kommer förändras men kan skriva med henne efter lumpen samt försöka träffa henne själv innan lumpen.
Vilka regler och tankar i sig syftar du på?
Det är äkta känslor för henne och det är inte kört.
Ja men då får jag försöka skriva i djupare samtal isf för vill verkligen göra det jag kan för att det ska gå. Hon är en väldigt fin person som jag verkligen bryr mig om.