Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Vänner, behållt vänskapen.
Jag tror att jag skulle använda de egenskaperna bra i ett framtida förhållande också.
Vänner, behållt vänskapen.
Jag tror att jag skulle använda de egenskaperna bra i ett framtida förhållande också.
Nej, det gör jag inte. (Varför skulle jag använda AI nu i svaren till er?)
Jag upprepar så ni vet vad jag syftar på och så men också så ni inte tolkar saker i fel sammanhang.
Har du skrivit än eller gör dina tvångstankar att du måste vänta till måndag?
Du har inte kommit ett dugg närmre än i vintras. Du är bara en random kompis som träffar henne några gånger per år och knappt pratar med henne då. Du visar inget som helst romantiskt intresse för henne. Du slänger iväg lite meddelande med lång tid mellan.
Så för henne är du bara en random polare som skriver ibland. Och om du skriver med henne som du gör här, så lär hon nog undra vad du är för typ.
Med största sannolikhet förstår hon varför du tar kontakt, men hon vill nog inte såra dig, hon förstår att du har det svårt med sociala kontakter och hon vill inte att det ska bli pinsamt när ni träffas. Men hon är inte intresserad av dig. Hon är nog bara snäll eftersom ni tillhör samma organisation.
I vintras hade jag knappt kontakt med henne alls. Nu har jag det och är enbart pga det närmre. Jag har pratat med henne aktivt då på eventen.
Nja, hon känner faktiskt mig. Jag skriver enbart vardagliga saker med henne så hon undrar inte antagligen.
Jag tror inte hon vet och har inte en uppfattning. Är inte omöjligt som sagt att det leder till en relation.