Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Inget hände för hon var inte mer intresserad av dig än nån annan i gruppen, och ni pratade inte alls enskilt.
Har du fixat allt inför kursstart?
Har hon ryckt in nu?
När flyttar du?
vad väntar du på för att bjuda ut henne?
Inte sagt att jag inte bär något ansvar heller bara för att en del faktorer är bortom min kontroll.
Hur andra blir ihop beror från person till person. En del relationer idag håller inte heller länge och jag strävar för en lång och god relation.
Så du tror inte avståndet är ett problem?
Som sagt så skyller jag inte bara ifrån mig. Skulle dessutom hantera en relation väldigt bra.
att hon inte antog hinten.
Varför vill folk att jag på uni typ ska "skapa känslor" för andra? Jag väljer inte vem jag får känslor för. Självklart vill jag vara i en bra relation men vill inte vara i en relation bara för att ha en relation.
Hur menar du att det INTE är emot normen?
Inte sagt att man kan veta.
Samtidigt gör många slut för de saknar en vision i ett förhållande utan går in spontant i ett utan att tänka igenom saker och ting. Förstår såklart att man måste gilla varandra obv men det finns folk som byter partners relativt ofta av olika skäl.
Jag skulle inte DTR (definiering the relationship) innan jag träffat henne minst 2-3 v samt ha pratat om en långsiktig och kortsiktig vision för en stark relation.