Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Genom att bara växa in i det eller ses utan att kalla det "dejt"
Herregud det är inte enkelt
Ses -hur?
Genom att bara växa in i det eller ses utan att kalla det "dejt"
Herregud det är inte enkelt
För när jag väl träffar henne kan jag ge indikationer och aktivt visa att jag är intresserad av henne när vi pratar. Har inget problem heller att öppna upp mig för henne om hon har saker hon vill veta.
Om hon har saker hon vill veta!
Vet du alls hur relationer funkar? Om man är intresserade delar man med sig självmant om sig självoch ställer frågor om den andra.
Delar du med dig av personliga detaljer? Ställer du frågor om henne? Ställer hon några till dig?
Inte om jag bjuder henne på en separat sak innan eventet börjar (vi båda är där dagen innan)
Nej vi har t.o.m skrivit in på småtimmarna så nej är inte så. Är inte omöjligt att det går vägen heller.
Är det fel moraliskt att jag inte tillkännagett för henne mina känslor? Jag skulle inte säga det för har inte dåliga intentioner (vill lära känna henne mer innan)
Anklagelsen att jag inte bryr mig om henne på riktigt är det konstigaste jag hört. OM jag inte hade brytt mig hade jag inte aktivt skrivit med henne och inte aktivt pratat med henne på varje event. Jag skäms inte att gillar henne.
Det är inte omöjligt, kroppspråk är en rätt vanlig del av interaktioner med folk.
Ja, det kommer jag göra. När vet jag inte men vill göra det. Är så otroligt komplext dock.