• Anonym (Lugn)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

Anonym (Hej) skrev 2024-09-30 17:40:55 följande:
    Du inser att det inte är någon som går på dina ursäkter? 

Varför svarar du inte på hur det går på universitetet? Har du umgåtts med några? Lärt känna några nya människor? Varit social?
    För att han INTE lärt känna människor och för att han INTE varit social.
  • Anonym (Lugn)
    anonym05swe skrev 2024-10-03 11:19:39 följande:
    Herregud är inte direkt enkelt
    HERREGUD det är inte direkt svårt heller!
  • Anonym (Lugn)
    anonym05swe skrev 2024-10-08 12:10:25 följande:
    Tror inte att stressa henne löser det heller
    Exakt! Bäst att ta det efter uni. Tidigast. Annars kanske hon misstolkar.
  • Anonym (Lugn)
    anonym05swe skrev 2024-10-16 15:55:58 följande:
    Hon har lumpen nu så det kommer ändras efter det men flera timmar vet jag just nu iaf. 

Jag drömmer om ett liv med en sambo som jag kan älska såklart men jag pluggar på en specifik ort där vi har tentor och föreläsningar osv och så är vi inte ihop nu heller. 

Jag vet inte, vill bara att det ska lösa sig men detta problem  har växt med tiden snarare än motsatsen. 
    Om du fortsätter i samma stil som nu, så kommer du aldrig att ha en sambo.
  • Anonym (Lugn)
    anonym05swe skrev 2024-10-18 12:46:55 följande:

Att skriva är att agera. 

Inte jag som styr hur hon tolkar saker

Inte som du skriver.
  • Anonym (Lugn)
    anonym05swe skrev 2024-10-21 15:11:49 följande:
    Fast det är ju det som är normen och jag har inte en aning vad för krav som skulle ställas på mig heller vid en dejt med henne. Vill verkligen stadga mig i en bra relation så fort som möjligt med rätt person (förhoppningsvis henne) liksom
    Om du inte klarar kraven som ställs på dig vid en dejt, är du inte redo att dejta.
  • Anonym (Lugn)
    anonym05swe skrev 2024-10-21 15:52:04 följande: